Angel, det är tråkigt det som har hänt och att du känner så.
Men jag tycker att du har gått för fort och angagerad sig i saker han har sagt.
Visa män gillar gulligull snacket och att överdramatisera för att de har sett för många såpor och har fått för sig att det är så man får tjejerna intresserade.
Jag håller med Dnepr för en gångs skull. Det finns ett spel som man spelar innan man ha lärt känna varandra. Jag tycker inte alls det är dåligt med spelet, jag hade tyckt att det är jätte trist om killen berättade hela tiden hur han kände. Men man måste lära sig att läsa mellan raderna. Det att han inte ringde var en signal.
Det kan vara precis så att han var ute efter trygghet som han hade med exet, men sen ångrade han sig.
My 5 cents. Du är smart, rolig och snygg. Angagera dig inte emotionellt i någon under minst 3 månader från första dejten. Njut istället. Hitta en kille som är bra i sängen, lagar god mat, lyssnar på din favorit musik och håller dig sällskap under promenaderna och njut av att göra just det. Ring honom när du är uttråkad, vill ha sex eller känner för sällskap, men angagera dig inte emotionellt. Efter 3 månader kan man säga om det finns potensiall där, men innan dess är det bara lek.
Får du den rätta inställningen kommer du inte att vara sårad av en person som egentligen inte betyder så mycket - typ alla man just börjat dejta.