Visa ett inlägg
Gammal 2007-07-03, 12:46   #8
Eddie Vedder
Registered User

Eddie Vedders avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Ursprungligen postat av soulsplinter Visa inlägg
eddie v: okejokej jag misstog mig helt enkelt bara när jag antog att den här sidan och dess medlemmar fanns till för att vi skulle hjälpa varandra. Om jag visste vilket värde jag skulle ta, så behövde jag väl inte fråga? Det verkade iaf som att t.ex. du är en sån som har koll på sånt här med träning.
Klart det går att göra uppskattningar, men å andra sidan är det ju knappast enkelt för det. Du säger att du går runt och fixar lite i en klädaffär, tränar du aldrig exempelvis?

Klart det går att få hjälp på kolozzeum, du själv har bl.a. fått en hel del hjälp på sistone i flera trådar eller hur?

Det är inte samma sak som att starta en helt ny tråd om exakt samma sak som andra gjort, varför inte bara söka reda på en sådan tråd, läsa själv och sedan om frågetecken finns så frågar du i den tråden?

Jag menar inte att vara otrevlig men att iaf försöka hitta något själv innan man startar en tråd kan inte vara särskilt svårt?

Men om man utgår från att kontorsarbete är 1.2 kanske ditt jobb är 1.3 och sedan eventuell träning på det så kanske 1.4 är rimligt? Om vi nu säger att ration är 1.2-2.0, i vissa fall är det ju 1.0-2.5 och då blir ju siffrorna annorlunda.

Angående om jag är "en som har koll på sånt här med träning" så är ju inte ens frågan du ställer träningsrelaterad, du har ju inte ens nämnt eventuell träning i tråden.

Senast redigerad av Eddie Vedder den 2007-07-03 klockan 12:48.
Eddie Vedder är inte uppkopplad   Svara med citat