Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-21, 14:33   #8
Saikyou
Registered User

Saikyous avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av astrodog Visa inlägg
Ska researcha detta i några timmar då så får vi se vad jag kommer fram till.

I övrigt så ville jag bara stylta upp en massa jag läst som jag funnit inte stämmer överens med allmän opinion eller livsmedelsverket etc.. och försöka få reda på vad som egentligen är sant och mest nyttigt. T.ex. så säger ju även Anna Skipper från du är vad du äter att man inte ska äta margarin utan hellre bregott om man tvunget måste, men är det verkligen så att bregott är bättre bara för att det inte har en lika hård tillverkningsprocess, och saken är ju den att jag faktiskt inte vet vilken tillverkningsprocess som båda produkterna faktiskt utsätts för och med motstridiga källor så har jag ingen anledning att lita på någon speciell av dem, vad skulle göra slv så bra? Det mesta som står där "vet" jag redan, och med vet så menar jag att jag känner till vad de tycker, inte att det nödvändigtvis är sant.

Så om någon faktiskt hade kunnat visa på forskning för att de anser sig tillräckligt pålästa, för att visa att något av mina påståenden är sanna/falska eller ge mig en bättre bild så hade jag uppskattat det enormt =)

Tack ändå!
Det där är underhållning, inte fakta, det har jag fått lärt mig den svåra vägen
Saikyou är inte uppkopplad   Svara med citat