Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-20, 16:40   #5
champion
Lever i en dröm

champions avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av GymTT Visa inlägg
Tänkte höra lite intresse.

Om mig:

Tjugo år gammal. En lång idrottsbakgrund med mestadels tennis. Tävlat tennis i cirka femton år och tävlat i Sverige som internationellt. Tränade som mest 4 timmar tennis om dagen + 1-2h fysträning när jag körde som mest seriöst. Bor i Sollentuna och har spelat tennis i Täby.

Till frågan.

Min plan nu i sommar är att ligga på kaloribalans ungefär och träna på hårt som vanligt och njuta av formen. Framåt hösten kommer jag ge mig in i en seriös bulk som absolut inte får gå överstyr samtidigt så vill jag lägga på mig kvalitativ massa. Jag söker härmed en seriös träningspartner som kan köra med mig 4-5 styrkepass i veckan.
Mitt mål är att tävla i AF senare när jag fått mer massa overall samt mer erfarenhet inom denna sport.
Det är alltså seriös träning vi pratar om, gemensamt schema+övningar är ett måste. Har kanske en partner på G redan men jag lägger upp tråden mest för att kolla om det finns andra möjligheter!
Gymmet får inte ligga för långt ifrån mig och jag ser gärna att personen skall vara lika stark eller snäppet starkare än mig därför skriver jag ned ett par vikter nedan.

OBS: detta var verkligen en spontantråd men jag har gått i tankarna länge så hoppas på bra svar. Ha en trevlig midsommar allihopa, Mvh TT.

Marklyft: 160kg*2
Bänkpress: 80kg (inte kört på länge)
Frontböj: 80*3 (första gången jag körde den häromdagen)

Då vill man veta vilka övningar du kör och vilka tider du kör på.
champion är inte uppkopplad   Svara med citat