Visa ett inlägg
Gammal 2003-07-15, 14:50   #12
Majsan
BB 2005 ??

Majsans avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Originally posted by no1fitness
Bra pass !!

Ja, det är förskräckligt varmt nu...

Hur åt du när du gick på diet ? Om du har lust att dela med dig, så vore det kul ! Jag har själv börjat på diet igen nu och hoppas att jag snart ser ut som mina bilder utan att det blir alltför jobbigt...
jadu.. min kost såg ut så här ;

Åt potatis, ris, pasta,
slutade med bröd,ost,smör,godis.. begränsade detta till en gång/v..
Åt mycke protein som kött, fågel, skaldjur,fisk,ägg,tonfisk ( är dock inte så förtjust i tonfisk nå längre) om jag känner för det , så steker jag lite lök, curry och tonfisken (burk) i stekpannan, låt det svalna och blanda ner kesella.. väldigt gott till pasta.. Prova det!!
sen åt jag lagomt med fett...

Jag låg på ca 1700 kcal/dag mellan 150-200 g protein/dag.. kosttillskott jag tog och tar fortfarande är Twinlabs triplewhey fuel, fiskolja och kreatin..

ex hur en dag såg ut :

Frukost :

60 g havregryn, 1 dl mjölk, 30 g sylt, 100 g äggvita eller proteindrink eller En drink som jag mixade ; 40 g havregryn, 100 g banan, 3 dl mjölk och proteinpulver.. mums..

Lunch:150 g kyckling, 85g pasta eller 50g ris,ketchup

Mm: proteindrink, frukt

Middag: 150 g kött/ 200 g fisk/ 150 g kyckling eller 50 g pasta/ris

Kvm: Proteindrink eller 200 g kesella

Dom dagar jag tränar blir det 6 mål om dagen.. efter träning tog jag riskakor ( ca 4 st) och en proteindrink..

När jag gick morronpromenader, så tog jag alltid en proteindrink före och drack en massa vatten .. Hade en ätardag i veckan : lördagar.. då struntade jag i kolhydrater, fett.. men räknade proteinet..

så här ser min kost ut när jag vill gå ner inför badsäsongen

Jag gick mellan 3- 5 promenader/ veckan och körde kardio efter varje styrketräningpass mellan 20- 30 min.. det var cykel, moonwalk eller trappmaskin.. vilade 1-2 ggr/v .. viktig med vila ..

Majsan är inte uppkopplad   Svara med citat