Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-21, 17:10   #73
Tuniz
Registered User

Tunizs avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av JTH Visa inlägg
Du kör ju på riktigt fint! Dags för en bild snart? Såhär "in retrospect" för någon som bara ögnat din journal; hur känner du dig nu jämfört med mitten av januari? Hur ser det ut på vågen visavi januari? Hur ser det ut i spegeln visavi januari?
Jag är ledsen att jag inte laddat upp bilder, var planerat att göras för flera månader sen . Hade tänkt att fixa bilder innan jag gick på deffen men har inte haft tillgång till en digitalkamera, och jag vill inte ta kort på mig med en 1 mpix kameramobil a lá Lunarstorm :/.

Förhoppningsvis får jag fixat lite bilder i helgen. Polaren kommer på besök och han har en ok kamera. Håll tummarna!

Jämnfört med januari känner jag mig otroligt bra. Är väldigt nöjd med både resultaten på kroppen och i gymmet. Slår ju PB efter PB under deff .
kilovis så har jag stegnat ner i bra takt. Gick lite för snabbt i början av deffen men det var p.g.a att jag la upp eget matschema. Hade lite för låg Kcal intag samt onödigt mycket kolhydrater. Min dietist fixade det och nu går jag så gott som till punkt och pricka på hans schema och det funkar utmärkt.

Hade 12.4% underhudsfett vid första inmätningen och vägde 94.4 kg. 3 veckor senare hade jag gått ner ca 2.5 kg och hade 11.4% underhudsfett, dock hade jag förlorat lite muskler på det med. Detta var med min diet.
Nu har jag inte vägt mig eller kollat underhudsfett sen senaste gången men jag hoppas allt har gått bra ^^.

Om man jämnför i spegeln så ser man att saker hänt, inte jättemycket men detta är ju bara början av dieten . Har lite bättre och synligare linjer, speciellt ben och även axlar / armar. Magrutorna (vilka jag aldrig sett förut...) börjar synas lite vid spännd mage så jag ser fram emot resultaten

Är det något annat du vill veta är det bara att fråga. Inte ofta jag får svar i journalen så det är alltid trevligt med sånt

Pågående bulk
Tuniz är inte uppkopplad   Svara med citat