Fick napp på träningskompis (fd pojkvän) mot att jag betalade träningen för honom... Det var det värt iofs, han är bra piskhållare. Hade inget att skriva på med mig, så det blir ur minnet - och det vet vi hur korrekt det blir.
Tanken var att vi skulle träna axlar och triceps. Men naprapaten hade klämt på några triggerpunkter så det kändes inget vidare, vi bytte till rygg på mitten av passet ungefär. Och ingen rehabträning blev det heller, kände inte för att lattja runt och sprattla magliggandes på bänkar så fett med folk som det var. Skitmycket folk på gymmet, hatar att behöva trängas.
Hantellyft åt sidorna direkt följt av
hantellyft framåt
4kg*12, 4kg*10
4kg*10, 4kg*6
4kg*8, 3kg*12
Dips
1 med hjälp av kompisen, men han kom inte åt att hålla
Bytte till maskin
Dips assisted i maskin
119*12
Axeln gjorde ont, avbröt
Liggande tricepspress med sträck, hantel tvåhandsgrepp (en av mina rehabövn, dock nog inte meningen att jag ska köra den med så hög belastning..)
10kg*10
10kg*6 (tungt)
7,5kg*12
Här bytte vi till
rygg
Chins assisted med hjälp av en st kompis
inte mkt hjälp*5
ganska mkt hjälp på de sista*5
negativa reps*5
Press i hiss, brett grepp för latsen
20*6
15*8
10*20
12,5*10
Drag i hiss, v-handtag smalt grepp
20*20
40*8, direkt 30*10
35*8, direkt 30*10, direkt 25*8, direkt 20*5, direkt 15*6 (typ, jag hade nästan svimmat här)
Mage, benlyft hängande i öglor
kv*20
kv*15
kv*15
Tricepspress med rep, i hiss
10kg*8
10kg*4
5kg*20
7,5kg*15
Döööd! Kunde knappt klä på mig täckbyxorna och jackan. Skulle cykla hemåt men upptäckte punka på cykeln... Som tur var hade jag en dunk gainer i ryggsäcken, så jag svalt inte ihjäl iaf. Nu MAT!