Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-29, 16:22   #90
Carolinew
Kolozzeums hjältinna.

Carolinews avatar

Reg.datum: Dec 2006
Nä nu gick ju hela min värld under totalt. Jag älskar löpningen, det är en del av min vardag som jag bara måste ha... tränar nu inför Göteborgsvarvet 2007. Men jag vet ju att jag aldrig kommer att kunna bli "bäst" på löpningen då jag inte är riktigt skapt för det, utan det blir ju bara på hobbynivå och för mitt eget välbefinnande.

Men jag känner däremot på mig (eller är ganska säker på) att jag har betydligt bättre gener för styrketräning och muskelbygge då jag är ganska "grov" och har märkt ganska mycket resultat på den lilla tid jag har styrketränat, och jag tycker förstås att även det är grymt roligt. Sen är det ju så att det man är bra på automatiskt blir rätt kul... Det svåra nu är ju att jag är lite utav en tävlingsmänniska som VILL bli bäst på det jag gör, eller åtminstone ha möjligheten att bli det. Så egentligen borde jag ju välja styrketräningen och verkligen satsa på den, men vafan jag vill inte välja bort löpningen!!! Usch vilket dilemma. Skönt att man inte är ensam iaf... Tack för artikeln förresten.
Carolinew är inte uppkopplad   Svara med citat