Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-15, 11:33   #100
sammy1
LYXFNASK

sammy1s avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Ollas Visa inlägg
Hej Sammy!
Jo det jag menade med Ogge var att du skrev på första sidan om hans "träna hårdare och tyngre" nån guide han gjort? aja strunt samma

Nej nå bult tänker jag inte änga mig åt, då tränar jag hellre några extra år:O
Spelar dessutom bandy i div1, nästa högsta serien så kan inte slänga på mig massa kilon heller, då orkar ja inte den träningen, iofs är jag målvakt så de spelar kanske ingen roll . hehe..

M har funderat på lite hårdare träning som du skrev, 5 max. Provade de idag när de va Bröst Biceps. gick finfint. lite svårt och ställa om från att ha kört 10 men nu blir det så om de ska hända lite mer :]
Tack så mycket för svaret..
Bara och nöta på och käka mycket.har ökat på maten och protein intaget samt ändrat lite i middag o lunch menun.

Thnx again, du ser riktigt jävla stark ut, USCH :P keep up the good work

Ja om du spelar innebandy så kanske du inte bör bulka på dig alltför mkt I vilken stad spelar du?

Härligt att höra att du lagt om träningen! Du kan läsa ogges träningsjournal bland de aktivt tränande! Tror dock inte han kommer säga nåt som jag inte skulle säga och det du precis sa själv, kör mer tyngre ät massa

hehe nackdelen med att öka hela tiden är att man bör komma till ett stadie då man inte kan öka mer, visst man blir grymt stark, men det msåte ju ta stopp nån gång!

tackar så mycket för den snälla kommentaren