Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-24, 17:29   #4
HeartDM
Registered User

Reg.datum: Sep 2006
24/11- 06

Pellefant och Shadowfire: Tack!!

Idag var planerna att ta mig till gymmet, köpa gymkort och gå på spinning. Blev det av? Nej. Jag kände att jag vaknade för sent för något sådant. Dock blev jag nästan lite sugen på att träna och bestämde mig för att gå ut på en löprunda. Med både skadade knän (minisken på båda) och astma är inte detta det lättaste för mig men jag lyckades ta mig ut. Resultatet blev 1h10min löpning varvat med joggning. Nu när jag ser det i print ser det nästan ut som om jag har kondition. Så är det verkligen inte. Unde minst en halvtimma stretade allt emot och jag ville stanna konstant. Sedan började det regna och förvånad upptäckte jag hur kul det plötsligt blev att springa i regn. Det är nog tack vare regnet jag faktiskt lyckades springa hela sträckan tillslut. Fråga mig inte varför, i vanliga fall avskyr jag allt vad regn heter.

Det enda jag har ätit idag hittils är en portion havregrynsgröt. Jag vet att det är på tog för lite men eftersom jag för tillfället inte har några obligationer över huvudtaget har min dygnsrytm blivit helt f****d. De flesta dagar kan jag inte sova förrän fyra/fem på morgonen och då går jag inte upp förrän sent på eftermiddagen i tron om att jag måste ta igen sömnen. Idag blev det frukost vid klockan två och sedan löpning vid kvart i fyra. Nu ska jag däremot äta lax med bulgur och det är inte så pjåkigt.