Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-14, 17:52   #12
mats-
Kolozzeum

mats-s avatar

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Emci
Mycket lustigt
Det ska alltså vara kaffe med mjölk, totalt 0,5 liter varav en fjärdedel är mjölk! Alltid roligt att man kan roa nån!

Jo, jag har också tänkt på att jag nog föräter mig på helgerna. Men tycker att man blir så less på att äta nyttigt att jag ser fram emot helgerna och godis mm lite för mycket. Att ta bort godiset helt vill jag inte, men man kanske kunde ta och äta det bara en dag typ lördag. Fredagspizzan är också helig. Men resten av helgen skulle man ju kunna äta lite mer nyttigt.

På en lördag äter ju ungefär som på en vardag bara att middagen brukar bytas ut mot typ McDonalds och att jag äter godis på kvällen.

Behöver man egentligen ha någon vilodag från mitt tränanade på det sättet som jag tränar nu eller kan jag göra träningen alla dar i veckan? Det skulle ju sätta lite mer sprätt på alla de kalorier som jag får i mig under helgen.
Gör såhär, ha 1 ätar dag varje vecka där du äter vad du vill (självklart inte överdrivet massa onyttigt), en dag som verkar passa för dig är på fredagen eftersom du inte vill lägga av med pizzan. Resten av dagarna äter du nyttigt. Träningen ska du ha vilodagar eftersom kroppen måste vila och det är då musklerna byggs upp.

Låter det bra?
mats- är inte uppkopplad   Svara med citat