Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-26, 12:34   #13
Kary
Registered User

Karys avatar

Reg.datum: Jan 2006
Usch vilka minnen det här väcker. Bodde i ett studentrum och det var hur tyst och lugnt som helst i två år. Mitt rum låg på bottenvåningen under ett korridorskök och plötsligt så flyttade det in en massa spanjorer som bjöd in alla sina vänner på mat runt midnatt varje kväll och satt och tittade på tv eller skrattade och pratade oroligt högt. Dessutom lät det som om de evigt möblerade om med alla stolar osv som skrapade mot golvet hela tiden. Byggnaden var gammal och det var väldigt lyhört. Pratade med dem, men hyresvärden och med huvudkontoret...men inget hjälpte. Under en period ringde jag störningsjouren i princip varje kväll, men spanjorerna brukade komma tillbaka när störningsjouren hade åkt. De vägrade lugna sig och tyckte att jag skulle flytta om det störde mig. De sa att om man bodde i ett studentrum så var man tvungen att räkna med att det var party jämt. Gjorde allt jag kunde med till sist fick jag nog. Jag kunde inte koncentrera mig på mina studier och fattade ingenting av kurslitteraturen när jag inte fick sova alls. Så jag flyttade. Är så glad att jag slipper de där problemen nu. Lycka till!
Kary är inte uppkopplad   Svara med citat