Ämne: Tack Kolo!
Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-21, 17:27   #1
wintersnowdrift
special snowflake

wintersnowdrifts avatar

Reg.datum: Nov 2004
Tack Kolo!

För ett par veckor sedan klagade jag i en tråd över att jag inte orkade plugga till mitt filosofiprov (skoltrött, blivande student som man är...). Nåväl, några användare (har för mig att det var Sheogorath bl.a.?) övertygade mig i alla fall om att inte falla för lättjan (andra dödssynder verkar dock vara okej så länge de sker i ett lila biktbås i kartong, men det är en annan historia antar jag... ) och således uppbåda mina sista studiekrafter till att mosa in lite greker i huvudet.

Jag ville bara tala om att denna uppmaning faktiskt resulterade i intensivt sista minuten-plugg, som idag gav utdelning i form av ett MVG på provet . Så nu är jag bara mikromillimeter ifrån 20,0 i slutbetyg. Jag kände att det inte var mer än rätt att jag ger Kolo lite cred för att ni fick mig ta mitt förnuft till fånga. Who knows, kanske avgjordes min framtida karriär i den tråden?

//Kristin
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat