Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-11, 15:06   #4
Fed up
Hottie!

Fed ups avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av larre
De senaste gångerna jag har fått för mig att gå ned lite i vikt så har jag direkt blivit sjuk, nu har det hänt igen, bara på en vecka.
Började i måndags med att skära ned lite på maten, inte så mycket men iaf märkbar skillnad och idag så har jag feber och känner att halsen är på g att täppas igen.

Äter jag för dåligt måntro?
Tränar jag för hårt?
Kör på bartolls schema( http://forum.body.se/showpost.php?p=1226&postcount=12 ), aningen modifierat dock, kompletterar med matschema och träningsschema så snart jag kmr hem.

Jag har alltid haft problem med att bli sjuk lätt, verkar ha värdelöst immunförsvar, brukar vara sjuk många gånger under vintern, ibland även på sommaren. Det har dock blivit avservärt bättre sedan jag började träna.

Hur kan jag göra det hela smartare? Behållla kosten som den är men öka cardion eller är det risk för att jag ändå blir sjuk då eftersom jag hamnar på kcal underskott?

Någon som har nån sjysst huskur för att få igång mig igen?

// Larsen
Innan jag började träna regelbundet blev jag sjuk stup i ett på vintrarna, precis som du. jag blir också lätt lite rosslig nu under deff, men har sluppit undan feber än så länge. set jag har försökt göra är att så fort jag känner mig rosslig på morgnarna sådär så vilar jag från styrketräningen nån/några dagar och försöker sova överdrivet mycket, helst 9-10 timmar (inte så lätt när man ska upp 6 dock...). Jag har haft tur och de har gett med sig på två dagar utan att riktigt bryta ut så sen har jag kört på som vanligt igen.
Fed up är inte uppkopplad   Svara med citat