Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-03, 02:36   #4
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Tack!

Jag hittade faktiskt ett jobb som jag tyckte verkade passa mig perfekt. De sökte bland annat någon som var duktig på datorer och teknik. Tyvär behövde de visst någon tämligen omgående, så jobbet hann försvinna innan jag ens var klar att förbereda mig på att söka. Kanske inte så vanligt med sådana jobb iof.
Fast det gör ju egentligen inte så mycket att jag kanske missade chansen. Nu kan jag ju som sagt öva på att söka jobb, vilket lär behövas med tanke på att jag suttit på endast en seriös arbetsintervju tidigare. Om några veckor eller så räknar jag med att olika företag börjar slänga VD-poster efter mig.

Jag har också fudnerat på det där med utbildningen. Det är nog faktiskt värt att ta den, om jag får den. Även om det förhoppningsvis inte tar allt för lång tid att hitta nytt jobb så tjänar jag nog ändå på det. Med den utbildningen, plus ett par extra kompetenser, lär jag bli skapligt eftertraktad hos alla handling-företag(om jag någonsin skulle känna mig tvungen att jobba på ett igen...). Dessutom kanske utbildningen är givande även på andra områden.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat