Citat:
|
Ursprungligen postat av shadowfire
Idag är en dyster dag.
Ska nog döpa om denna journal till "en nybörjares misstagssamling" istället.
Har fått en fet svullnad över övre kotorna i ryggraden, tydligen gjorde jag mina knäböj med stången någon centimeter för långt ner, så istället för att använda trapsen så matade jag på med axlar och ryggrad. Hoppas det bara är vävnad som klagar och att det inte är någon skada på kotorna. Ajabaja nybörjarjävel, gör om, gör rätt!
Likaså kan jag skriva 2006-02-27 till historien med mitt livs värsta träningsvärk. Jag har nog aldrig någonsin haft sådan smärta och blev till råge kallad för Robocop idag på jobbet bara för att quadsen mina är mjuka som två djupfrysta kalvfiléer.
Uppenbarligen gjorde alltså knäböjen rejält med effekt på benen, även om jag körde "fusket" i Smithen istället för riktiga böj.
Stryker dagens träningspass ur schemat då jag varken kan köra något mot bänk eller ens cardio. Får lyssna på kroppen o ta en vilodag istället.
I'll be back, more pissed off, angry and stronger than never ever before!
|
Fyfan vad roligt att läsa! känner igen mig i det du skriver, hur träningsvärken kunde få en att tro att man mer hade drabbats av en bilolycka än ett frivilligt pass på gymmet.