Citat:
|
Ursprungligen postat av High1ander
Ok, inte för att jag är festgalen och dricker jämt. Men seriöst, tycker sådär också när jag är nykter, när jag är full är det dock "roligare" så att säga.
Är man nykter är det jobbigt när alla andra är på en sådan "låg nivå", när jag är full så kanske jag inte är på lika "låg nivå", men jag tycker fortfarande inte att människor är lika irriterande/patetiska som när jag är nykter. Även som full tycker jag allt "jag älskar dig, du är min bla bla bla" - "Ohh... jag måste komma o hälsa på dig i USA... jag lovar, jag ringer imorrn om det..." - är nå drygt jävla irriterande. Liksom man kan ha kul och vara nykter, men krogen känns nästan som "bäst att vara på samma nivå"-typ av ställe.
Sen verkar du ju inte gilla att dansa, då är alkohol verkligen en nödvändighet för dig :/
|
Håller med om att alkohol förmodligen är ett nödvändigt ont för att verkligen uppskatta nattliv.
Sen när det gäller dansen, gillar dans och även akrobatik vilket mynnar ut lite i breakdance vilket många kan tycka vore en hit på krogen. Men det är svårt att lyckas göra någon aerial eller backflip på mindre än en kvadratmeters yta.