Citat:
Ursprungligen postat av stahlberg
Vi har några kolomedlemmar som är unga och lyfter bra. De hör till svenska toppen i styrkelyft. Man kan kolla upp deras resultat i årets tävlingsstatistik. Några av dem lyfter över 200 kg i böj, t.om ganska långt över.
När någon icke-tävlande lyfter långa serier med +200 kg, SL-style, luktar det skunk eller rättare sagt troll - direkt.
De ungdomar jag nämnde tidigare i mitt inlägg är värda respekt. Vet inte om Ronny Runesson är det, jag har inte hört talas om honom.
Jag kan väl ta fel någon gång jag också. Men det behöver vi nog inte många inlägg till i denhär tråden för att märka.
Tills vidare hoppas vi att Hammer är sanningsenlig och gratulerar honom till (oväntat) goda träningsresultat. Vem är Runesson?
|
Svensk mästare i kroppsbyggning. Det jag skriver här är mina sanningseniga vikter. Om ni tror att jag bara hittar på, så var det dumt att ta upp Ronny i detta sammanhang, eftersom det är en mycket trevlig och seriös elitidrottande, den mest seriösa och hårt elitidrottsman jag träffat på. Glöm att jag nämnde honom, för jag vill inte att han ska bli förknippad med ohederlighet, eftersom det är vad ni förknippar mig med.
Länk Runesson------>
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...light=runesson