Ämne: Lizzies mage
Visa ett inlägg
Gammal 2005-09-19, 00:21   #39
Endumen
Registered User

Endumens avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Lizzie
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.

Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?

Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan...
Fram med komentarena!

:love: :love: :love:
Endumen är inte uppkopplad   Svara med citat