![]() |
Ett Heelt år..
Jag har nu ett helt år där jag kan göra precis vad jag vill! Och prioritet 1 är absolut att resa. Hade vart kanonkul att veta vad ni gjorde mellan er gymnasietid och era, t ex. högskolestudier. Jag har tänkt på bartender, reseledare och liknande flyktiga alternativ ;). Jag har jobbat väldigt mycket i 1 år nu och drf vill jag göra något lite mer "crazy". Det är något som säger att jag vill till USA också, alltid facinerats av "Statsen" :). Men alla möjliga olika resemål är såklart välkomna! J´mon!
|
Citat:
|
Hur mycket pengar har du sparat?
|
"Statsen"?
|
Citat:
Ohhps, Glömde ett e, "Statesen! :D |
Själv gjorde jag lumpen. Blev inte så mkt klokare av det, mest trög i bollen och utvecklade ett hat mot meniga.
|
Citat:
ungefär 900 00 |
Citat:
|
Citat:
|
90.000 hmm
Om du betalar 12 månaders hyra i förtid och köper12 månaders wow gamecard .. Så har du lite pengar kvar lite konservmat. GO! |
Citat:
Njaaa ;) |
90 000 räcker till en bra resa. Rekommenderar USA, där kan du leva gott med de pengarna under en längre tid.
Efter studenten så jobbade jag i ett halv år, gjorde lumpen i 9månader, efter det har jag bara jobbat och gjorde den där USA resan nyligen. |
Stick till Thailand och utbilda dig till Divemaster eller dykinstruktör. Stanna sedan kvar och jobba eller försök få jobb på något annat tropiskt ställe.
Stick till Bali eller Australien och lär dig surfa Kör en roadtrip genom USA |
Säsongade i Alperna, det bästa jag gjort i mitt liv, utan tvekan. Nästa resa tror jag blir en surfresa till Bali eller ngn annanstans i Sydostasien i ett par månader.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:32. |