![]() |
Hitta boende i Göteborg - Förslag?
Nu jäklar brinner det i knutarna. Behöver ganska omgående hitta en lägenhet, studentrum, alternativt gruppboende i Göteborg. I värsta fall kommer jag att bo på vandrarhem till jag hittar en bostad (fast så illa hoppas jag verkligen inte att det blir). Hur som helst så skulle det inte sitta fel med tips på hyresvärdar som inte är knytna till boplats Göteborg som man kan kontakta, eller om ni kanske rent av behöver bli av med en billig lägenhet någorlunda central (haha).
Anyway, kom gärna med tips som kan hjälpa mig i min kamp om att hitta boende i GBG! :D |
www.blocket.se ? :D
|
|
En till fråga
Vilka områden ska man absolut inte flytta till? Har läst i GP att det varit brandbomber och jävulskap i något område, och det låter ju aningen ghetto, så vilka områden ska jag undvika om jag inte vill sluta mina dagar som en svartbränd kolbit? |
Citat:
|
Citat:
|
http://www.blocket.se/vi/12880761.htm?ca=15_s
Min annons, om du skulle vara intreserad :thumbup: Startar med intervjuver / visningar imorgon så svara snabbt om du skulle vara intreserad :cool: |
Citat:
|
Citat:
jeje, tänkte bara se om du var intreserad eftersom jag gärna hjälper kolozzeum-folk ;o |
Citat:
:thefinger |
Citat:
Det är det, jag lovar .__. |
Citat:
|
Nu var det dock GÖTEBORG hande frågade efter. Inte inom 10 mils omkrets liksom.
Har du testat dom vanliga? Tyvärr antar jag att det är kontakter som styr, då det är sjuukt många i kö som väntar :/ |
annars kan du bo i Raketens föräldrars källare.
det är tydligen billigt där och bra mat |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:04. |