Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   vad stör du dig på just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=98902)

Jesper 2007-08-02 10:19

vad stör du dig på just nu?

vad stör du dig på? själv känner jag att stör mig på det mesta just nu.

jag stör mig på...

Den här urusla sommaren.
Att jag inte har några muskler.
Att jag har en ford fiesta och inte en lamborghini gallardo som brorsans bruds...syrras..killle... och förmodligen aldrig kommer ha.
Att jag inte kommer på hur jag ska bli rik.
Att jag inte pluggade när jag hade chansen.
Medelmåttiga brudar som fiskar komplimanger på div.forum.
Att folk är så in åt helvete trångsynta.
dubbelmoral.
Alla kassa radiokanaler man tvingas lyssna på hela dagarna...blir galen.
bantningsmetoder a'la aftonbladet.

bland annat...

L-Sami 2007-08-02 10:24

Är ganska nöjd med allting. Jobbigt att vakna upp på morgonen till alarmet igen, var skönare att sova ut under semestern. Det är nog det jag stör mig på.

rememberence 2007-08-02 10:25

Folk som startar trådar som redan finns:
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showt...6r+du+dig+p%E5
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showt...6r+du+dig+p%E5

Jesper 2007-08-02 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av rememberence (Inlägg 2437425)

kände att det behövdes en tredje.

rememberence 2007-08-02 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av Jesper (Inlägg 2437432)
kände att det behövdes en tredje.

Det är lugnt, jag skämta med dig bara ;)

Jag stör mig nog mest just nu, just här på att jag inte har mina stora högtalare här *grr*

Jesper 2007-08-02 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av L-Sami (Inlägg 2437423)
Är ganska nöjd med allting. Jobbigt att vakna upp på morgonen till alarmet igen, var skönare att sova ut under semestern. Det är nog det jag stör mig på.

stör mig på folk som klagar på att semestern är slut när det finns folk som inte har någon alls (mig) :P

William 2007-08-02 10:32

Stör mig inte på så jättemkt just nu faktiskt. Dock stör jag mig extremt mkt på en sak:

Fotgängare som går på cyeklbanan! Jag känner ett innerligt hat varje gång jag kommer cyklandes på cykelbanan och det är ngt pucko som går mitt i banan helt omedveten om sin omgivning. Speciellt när det finns en 1,5 meter bred gångbana precis bredvid! Det värsta är när man börjar ringa med ringklockan 30 meter bakom och personen/personerna är så borta att man måste ryta till i nacken på dom efter att ha bromsat in till fulltsändigt stopp för att dom ska flytta på sig.

Sen har vi alla småbarnsföräldrar som oftast går på gångbanan men låter kidsen springa runt och jaga varandra på cykelbanan intill! Skottpengar på fortgängare på cykelbanan säger jag!

mathor 2007-08-02 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av William (Inlägg 2437442)
Stör mig inte på så jättemkt just nu faktiskt. Dock stör jag mig extremt mkt på en sak:

Fotgängare som går på cyeklbanan! Jag känner ett innerligt hat varje gång jag kommer cyklandes på cykelbanan och det är ngt pucko som går mitt i banan helt omedveten om sin omgivning. Speciellt när det finns en 1,5 meter bred gångbana precis bredvid! Det värsta är när man börjar ringa med ringklockan 30 meter bakom och personen/personerna är så borta att man måste ryta till i nacken på dom efter att ha bromsat in till fulltsändigt stopp för att dom ska flytta på sig.

Sen har vi alla småbarnsföräldrar som oftast går på gångbanan men låter kidsen springa runt och jaga varandra på cykelbanan intill! Skottpengar på fortgängare på cykelbanan säger jag!

Håller med fullständigt. Jag börjar fundera på att lägga till handgranater till den traditionella cykeltillbehörsutrustningen.

Jesper 2007-08-02 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av William (Inlägg 2437442)

jo det är mycket störande!

Stör mig på folk som inte ens klarar av att hålla utmärkt hastighet på vägarna. Vafan har man körkort för om man inte klarar av att hålla 90 på en 90 väg?

petersson 2007-08-02 10:36

Stör mig lite på att jag är så lat för tillfället

soulsplinter 2007-08-02 10:39

Att det gick åt helvete med mitt förhållande
Att jag alltid jobbar på dem soliga dagarna
Att jag glömde ta med bra musik till jobbet så nu kommer jag få lyssna på Alicia Keys tills jag långsamt döööööööööööööör
Alla snobbar i Täby (no offense :D)
Att jag inte kan komma på något bra att göra av mitt liv annat än att plugga till civilekonom (?)
Att alla mina kompisar har anorexia (jag skämtar inte)
Att jag har en liten finne på hakan
Har sthlm live biljetter på grönan i morgon, men inget sällskap :(
Att jag hatar att vara ensam, varför måste jag vara så jäkla översocial?

eeehh... ja säkert massa andra små saker också haha

Jag stör mig på att jag skriver upp vad jag stör mig på !

Fast egentligen har jag de rätt bra :)

Tolkia 2007-08-02 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av Jesper (Inlägg 2437448)
Stör mig på folk som inte ens klarar av att hålla utmärkt hastighet på vägarna. Vafan har man körkort för om man inte klarar av att hålla 90 på en 90 väg?

Övre hastighetsgräns?

Jag stör mig på att semestern tog slut för fort.

Jay-Z 2007-08-02 10:45

Folk som inte formulerar sig korrekt och sedan förväntar sig att man ska "läsa" mellan raderna och ändå förstå deras grumliga tankar.

Jesper 2007-08-02 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av Tolkia (Inlägg 2437456)
Övre hastighetsgräns?

Jag stör mig på att semestern tog slut för fort.

övre hastighetsgräns? som i 120 på 90 väg?

Avesta 2007-08-02 10:47

P-lisan som igår satte en bot på 700 på biljäveln.
Fyfan!

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:57.