![]() |
Koffeman på SL:s motorväg
Hola! Efter mycke press från 130kg finsk sisu och flux110 så var det dags för även mig att starta en journal här. *grr27*
Kommer att satsa på överkroppen till största del pga att mina anra intressen är bollsporter så benen lider ingen brist iaf. Största uppgift i PH är väl att hålla humöret på topp å vikterna på plats?*kissass* Är en trogen pighousare som varit med från begynelsen! Men efter 12 mån i finska armen har musklerna tagit ganska bra stryk... :smash: Namn: Koffe Bor: Malax 188cm 98-100 kg född 1986 Nuvarande PB: Bänken 110kg (fatbar) Tidigare PB: Bänken: 130 (Marklyft och böj blev det aldrig något av pga lite dålig rygg) |
Welcome big boy! *cupid*
Skall bli kul att se hur det går för dej, du har inte samma problem som jag iaf. dvs. diagnosen "porslin leder" :D |
nä men ja har diagnos bruten handled vilket leder till att handleden int kan böjjas ordentligt vilket leder till att lyften blir sneda som fan :D ;)
|
Haha :D Va har freddi för diagnos då?:smash:
|
Show me todays workout baby! *flex*
|
Välkommen! Hoppas du orkar skriva in här!:hbang:
|
Vad har du hållit på med för bollsporter?:)
|
Koffeman har problem med sin läggning och spelar fotboll i div.4 och leker dagisboll(basketboll) på fritiden. Synd med en bra karl som Koffe... *cupid* ;)
|
Citat:
|
Citat:
Som på de flesta av oss. Darcy: Hockey är ingen bollsport... |
Citat:
Fö Styrkelyft är inte tyngdlyftning! *mini* |
tjena! var är dagens pass koffe? ;) såg du va å spelade dagisboll för nån timme sen också :D
|
Jocke såg arr du va ute med hojen idag, snyyygg! :thumbup:
Dock så va väll ena framljuset trasigt? :smash: :D Koffeman: Lägg in passet!! Skall du o. träna imorn? |
trevligt med ännu en pighousare ju , fan va alla ska va starka där då !!!*gah!*
|
Nåja dags för första inlägget!
Explosiv bänk: 3x3x50 -- smalbänk: 3x3x50 (fatbar) Bänk med stopp: 3x90 3x80 6x70 Bicepscurl med stång: 3x10x38 My bad ifall inte alla termer stämmer. Får ha flux och pappa svin att hjälpa mig med det sen ;) *cupid* Som sagt var jag och lirade lite manlig bollsport kallad basket. MEEEEN där fick man höra det härliga ljudet knak och brak och foten blev vrickad! Var till hälsovårdscentralen idag och fick domen att inget var sönder men 3-5 dagar före värken försvinner och kanske opp till 6mån tills full belastning tillåts *spy* . Så freddi får sin vilja genom, endast ph för iaf en månand framåt *drool* |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:35. |