![]() |
2-5-tråden (för alla sömnlösa nattugglor)
Goddag. Eller snarare godnatt.
Vad sjutton sysslar du med som är uppe vid den här tiden en helt vanlig vardag? Skriv av dig dina demoner och nattsnacka med dina ugglekompisar! http://fusionanomaly.net/owl.jpg Själv låg jag och sparkade och sov oroligt, vaknade och jag leker just nu att jag är hungrig. Pågen Energi ligger här bredvid och påsen krymper stadigt. Eller inte påsen egentligen kanske. Den är konstant. Plasten i vart fall. Vet ni förresten en sak som inte hade varit så bra? En rostfri brödrost. Det hade ju varit en brödrost som inte rostade. |
Citat:
Tja du, själv sitter man här ganska patetiskt och tycker mest att det är jävligt mysigt på natten. Man sitter och lyssnar på någon skön musik och surfar runt på sidor som kolo osv.. Just nu har dock inte musik på utan en liten ruta med Full Frys med stefan och krister i bakgrunden! Sjukt kul! Börjar jobba kl 13 imorgon så de e ganska lugnt änsålänge men visst fan borde man ändra vanor.:smash: |
Provat lite C&C Tiberium Wars. Mest av nostalgiska skäl. Dune2 och C&C Spelades för 10 år sen :)
Är helt normalt för mig att vara upp den här tiden. Kan spela quake till 05-06 nånting eller kolla nån film som man somnar till. |
Citat:
Jobbar du inte? |
Tar en liten rast från mitt pluggande för tillfället.
|
Har inget speciellt att gå upp till imorron ändå, lyssnar på musik och lurkar på forum. Jag borde bli bättre på att lyfta skrot som knappt gör något annat, är jag förkastlig för att jag inte "presterat" ett piss i samhällsnytta sen jag tog studenten 2004?
|
Min madrass och täcke är också skitiga så det kliar om jag ska sova så jag blir arg och då kan jag sova ännu mindre. Måste tvätta hela täcket och madrassen men det är så jävla drygt att asa iväg det och ta en maskin åt varje.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag jobbar nattskift, men är ledig denna natten - är dock fruktansvärt kass på att ställa om dygnet. Jag har suttit och pillat på min hemsida ett par timmar men nu är det dags att sova. Det bästa jag gjorde idag dock var att säga upp mig på jobbet, eller ja, gå från heltid till 20tim/mån. :)
sidan? www.tolv28.se |
Ställer inte om dygnet. Jobbar i resturangbranschen på helgerna, så för mig är natten tiden då jag är pigg och vaken. Brukar gå lägga mig runt 04:30-05:00.
Just nu har jag plöjt 6 avsnitt av Prison Break. Precis börjat med andra säsongen, sänkt 2 liter cola light lime, en kebabrulle och en liter apelsinjuice. Ska försöka komma upp innan 14:00 imorgon och pallra mig till gymmet innan 16:00, då "vanligt" folk droppar in. Har också suttit och mixat lite på mitt bands senaste alster. Vi spelade in sången på den idag. Har en omixad version uppe, dock saknar den några baspartier. Klickiz för metal lovers Då och då går jag ut och tittar till mina akvarier. Kollar om krabborna är framme och går, och inspekterar kampfiskhanens bobyggande. Den här tråden gillar jag, den ska vi hålla levande. :) |
Förresten... Tycker vi sätter regel på att den här tråden bara får skrivas i mellan 02:00 och 05:00, så som topicen lyder. Trådskaparen får bestämma.
Vi syns imorgon efter två! :) |
Nyttig tråd indeed.
Själv har jag för dålig självdisciplin för att vända på dygnet. Jobbar 2x12 timmar på helgerna nu fram till midsommar, ledig vardagar. Det är nåt speciellt med natten. Känns surt att gå och lägga sig när det finns så jävla mycket kewl man kan göra. Allt blir 2 x roligare att göra på natten av nån skum anledning. Har pressat 4 avsnitt av Lost (säsong 3). Tänkte börja kolla på det nu igen. Har inte ens sett säsong 2, men whatafakk. Ska dock lägga mig nu. peace |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:23. |