![]() |
Linkin Park Minutes To Midnight
Reflektioner?
Jag köpte skivan efter träningen förut, ska sätta mig och lyssna igenom den, håller dem fortfarande måttet ni som gillar Linkin? |
Jag tycker inte den når upp i samma klass som deras äldre skivor.
Visst jag är inget superfan till linkin, men deras gamla album är bra mkt bättre ;) |
De har helt ny stil, jag har lyssnat i en vecka nu och vissa låtar är ganska bra medan vissa är medelmåttliga. Overall skulle jag säga att det är köptvärt ändå =)
|
Har lyssnat igenom skivan en gång och jag var inte så förtjust i det jag hörde. Finns en del låtar som är bra, men många av låtarna tycker jag är alldels för lungna för att vara Linkin Park. Det gör att jag tycker skivan känns lite spretig låtmässigt.
|
Har också lyssnat på den mycket och man hittar sina favoriter. Bleed it out och Valentines day är nog mina än så länge. Lite annan stil än dom förra men den funkar faktiskt.
Ska bli kul att se dom live om en vecka.. |
Jag tycker nya skivan är skit.
Känslan osv är väl inget fel på. Jag bara tycker att låtarna är grymt dåliga helt enkelt. |
Hybrid Theory var mycket bättre imho.
|
nja hybrid theory är fortf nr 1 av deras album i alla fall... när du ändå håller på o handlar skivor, köp megadeths nya album istället ;)
|
Jag diggar mer [Reanimation], men om man ska lyssna på det när man tränar föredrar jag Hybrid Theory
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:32. |