![]() |
Gred
1 bifogad(e) fil(er)
Tog nya bilder idag.
Tränat i ca 8-9månader. Stats: Arm:37cm (nyss) Ålder: 19år Vikt: 71.5 (morgonvikt) Längd: 169cm Jag är riktigt fet, någon deff är inte på tal. Jag äter och växer.. deff får komma senare. |
1 bifogad(e) fil(er)
En till
|
mjahaoo
Den säger att bilderna inte skall vara större än 640x480 men bilderna är inte större. :confused: |
1 bifogad(e) fil(er)
aaaaaaaahhhhh
|
Ser BRA ut Gred! Schysst rygg!
Not: jag lägger upp en bild på Gred här som han hade svårt med att ladda upp. |
Tack :) , kan väl säga att muskelgrupper som släpar mest är armar, axlar bröst/övre bröst, ben, vader, mage :smokin:
Om 4-5år kanske man börjar se lite bitig ut |
Tycker du har ökat bra! Lite konstiga vinkar på bilderna bara... gillar helkroppsfoton bättre, lättare att se då! Keep up the good work :thumbup:
|
håller med chris. du har ju ökat bra! kan du inte lägga upp nån dubbel-bicce pose bakifrån så man får se ryggen?
det är rätt svårt att ta helbilder själv.. speciellt om man inte har något stativ lr så å med de jäkla digitalkamerorna är det inte det lättaste iheller |
Olympus c220
Toklätt för mig att ta bilder. Jag ställer kameran i bokhyllan, sätter på autotimer (typ 8 sekunders väntan), går lugnt fram och ställer mig framför kameran och tar i för kung och fosterland =)
|
Jag vill påpeka att jag fortfarande har väldigt många svagheter i fysiken, Dessa 4 bilder är väl ett axplock av de "bästa". Jag tog ganska många bilder. Jag vill inte lägga upp bilder som jag skämms jättemkt över..
|
1 bifogad(e) fil(er)
AJa, här är en mörk dubbelbicce bakifrån
|
Det var lite black-power stuk på den bilden... :D
|
sjysst rygg iaf =)
|
ser mer ut som 33cm armar... kan ju va bulken iof...
Men en rejäl midja det hade du iaf! :hbang: |
hehe, jag håller med om midjan :D
Armarna vet jag inte, de mäter då 37cm. De kanske ser mindre ut pga av jag inte har någon synlig split. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:28. |