![]() |
91:an sätts på prov :)
Hej alla glada :)
Nu är det så att jag tänkte lägg upp en träningsjournal för att har något roligt att titta tillbaka på i framtiden. Jag är 177cm. Väger runt 77-78. Född 1991 Mina mål är att nå 80kg sedan deffa ner några kilon och ta 100kg i bänken innan jag fyllt 16år vilket jag gör den 22april som jag inte kommer att lyckas med. Innan jag började träna på gymmet hade jag hållit på med fotboll och diverse sporter.Jag har tränat på gym i sisådär 6månder med några uppehåll för resor och annat. Max: Marklyft med bälte 155kg. Bänk 95kg. Knäböj 120kg. Nu ska jag bara kämpa på och äta en massa god mat :) tjoho |
Vadfan är det med er 91or? Ni är ju galet starka! 100 i bänk innan 22 april ska inte vara någon omöjlighet! Kör hårt! :thumbup:
|
Citat:
|
Passet idag var rygg och axlar.
Militärpress: 20kg*20st 40kg*8 42,5kg*8 45kg*6 Hantelpress kg i varje hand: 23,5kg*8 23,5kg*8 23,5kg*6 Drag upp till hakan med skivstång: 40kg*8 40kg*6 40kg*6 blev lite vingligt Rygg: Marklyft: uppvärmning med 40kg. 130kg*8 135*6 140kg*6 Alla med bälte. Stångrodd: 55kg *8 55kg *8 55kg *8 High row en som liknar den lite: 60kg*6 60kg*6 60kg*6 Och lite dåliga chins i slutet var ganska slut:) kommentar:Känns lätt i marklyften, var ett tag sen jag tog 155kg ska pröva 170kg nästa gång tror jag tar det rätt lätt, för när jag tog 155kg hade jag kört ett helt pass innan. Ska jag kämpa vidare med ryggen nu ligger efter i stångrodd och det andra. |
Tackar Rolf och durre :) ska kämpa på!
|
Du är sjuk! Funderar att gå och fråga en läkare vad som är fel med dig. Du är ju helt sjukt stark ju. *whistle*
Har du tränat SL någon gång i ditt liv? |
skablistor: tackar, nej jag har bara tränat på gym :)
Det har blivit en stor utveckling som gör att jag kämpar som fan, när jagbörjade körde jag på 40kg*12 i bänkpress där jag nu kör75kg och i lutande körde jag typ med 13,5kg i varje hand nu kör jag med 28,5kg osv i stilen på alla övningar. Det är därför det blir så roligt när man har utvecklas. |
http://img219.imageshack.us/my.php?image=img2897xw2.jpg Lägger in en rygg bild är väl ingen stjärna på att posera med orka inte ta en massa bilder :E
|
Det här är grymmt :thumbup:
Suverän utveckling på bara ett halvår Hur ser ditt upplägg ut nu? Keep it up! |
1 bifogad(e) fil(er)
Så ja nu funkar det, är lite nybörjare här :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Du är grymt stark, klart du tar 100 kg, du har ju en hel vecka på dig :).
Denna journalen måste följas. Allvarligt tycker jag att du borde börja med SL-Styrkelyft där Bänkpress,Marklyft och Knäböj ingår som delmoment (Nu vet du säkert detta men bara för säkerhetes skull), kontakta en klubb i närheten, du skulle göra grymma tävlingar. |
Citat:
Det är därför jag har slutat lite med knäböj och benen för fotbollensskull. Vi får se, btw tack nisse |
Knäböj är väl bara till fördel om du är fotbollsspelare? Du blir explosivare, snabbare, du skjuter hårddare (?), skadeförebyggande etc..
Ser väldigt bra ut annars! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:15. |