![]() |
Bästa abs and thigh
Jag efterlyser bilder på en bra slagen abs and thigh, eller mage och lår om ni så vill. Denna skoningslösa pose som visar formen ganska fint är det många som slår dåligt. Är den extra svår eller?
Så, har ni en fin bild, posta den är ni snäll. |
|
Aningen OT, men de som slår bra mage/ben idag fixar knappast denna minst lika "skoningslösa" pose:
http://www.frankzane.com/images/vacuum79.jpg |
Ahhh, borde förstås ha tänkt på att the one and only abman Dexter skulle äga.
Ska leta lite efter Toney Freeman också, han torde kunna bjuda på något snyggt. |
Citat:
|
|
Vem är det där Fagen?
Sports Illustrated -93.. Hmm, tycker hon ser bekant ut, måste varit en av de större modellerna på den tiden men jag kommer inte på några namn alls. |
Citat:
Jag tyckte först det såg ut som man klistrat in "Hoffens" ansikte på en tjejkropp :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mm, verkligen, då måste du tittat slarvigt. ;) Håret kanske har sina likheter. Citat:
Ah, okej, det hade jag inte kunnat gissa. |
Ursäkta Skaparn. Ber om ursäkt för att jag initierat en urspårning av din tråd. Min intention var blott att Vendela skulle locka fram ett litet leende, inte en trådslig moras. Sorry.
|
Citat:
|
|
Citat:
Greg Kovacs heter han va? Hans mage/midja e helt fruktansvärd men han var tvungen att tävla för sin sponsor va? Annars var han väl en stark rackare :hbang: |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:49. |