![]() |
Hacky Sack
Någon som spelar hacky sack? Perfekt sysselsättning nu när värmen börjar komma :)
One man show! Som det bör spelas, enligt mig. Mindre seriöst alltså :D |
Ser svinsvårt ut.
|
Citat:
Sen kan man alltid börja med en större säck än de som används i filmerna ovan (speciellt första). Och tricksen kan man ju också vänta med. Steg 1 lär är väl att kunna hålla säcken i luften bara :) Är man många som kör så underlättar det också, för då behöver man ju inte placera passningarna lika väl. Är man många i en ring så är det alltid nån som får den, även om det blir lite snett. |
Otroligt grymt! Det här känns som min tråd, har försökt flertalet gånger att börja med footbags men det brukar alltid sluta med att jag går tillbaka till att ploja med en vanlig fotboll. Tillgängligheten är dock ett stort plus.
Brukar vara rätt svårt att få ihop en tillräckligt stor cirkel med folk som inte missar på första sparken dock. Alla har inte spelat lika mkt fotboll och/eller har inte samma skadade intresse för att jonglera med små tygpåsar. Killen i första filmen var MAD !! Powpow kör du nåt själv? |
Citat:
Tillgängligheten är ju det absolut bästa. Ha en liggandes i väskan och plocka fram vid behov :) Har bara kört en gång i år, och då med bara en person. Han hade aldrig kört innan, men vi körde med en ganska stor säck så det gick relativt bra ändå. |
Varför är det bara drägg som spelar? :D
|
Jag spelade det...
...på Commodore 64. Summer Games tror jag spelet hette. |
Jag har spelat hacky sack i flera timmar nu men fortfarande inte vunnit, vad gör jag för fel ?!?!? *gah!* *mini*
|
Köp 3st istället, de gröna rekommenderas. Fast har du redan ätit så betta högre!
|
Jag kör lite är inte heller speciellt bra. Klara någon clipper förra året typ den nivån. Men de är satans kul samla ett gäng stå i ring å leka lite me några öl!
|
Års premiär idag. Inga stordåd direkt men de va roligt, lite basic stalls och hålla bollen i luften va de som gällde.
Nu är vi igång och slutar inte förens snön kommer. Footbag är ingen boll det är en livsstil ;) |
härligt psirius! mer hack till folket :)
|
va kör du för skor Pow?
|
Citat:
själv? |
Citat:
:D |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:49. |