![]() |
Nya Magnum Colombia!
Har ni smakat den nya Magnumglassen? Själv slickade jag av sista biten av pinnen för en kvart sen. Underbart god! Den slår nog faktiskt ut min gamla favorit Magnum Mandel från toppen. Har ni inte provat; testa redan idag! Denna glass i det underbara vårvädret är svårslaget! :thumbup:
http://www2.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=29 |
Kan ej, deffar :(
|
Oh jag vet vad som händer på fredag. :D
|
Citat:
|
Nu börjar det ju nästan bli vårväder ute, det tycker jag är värt att fira med en glass även om man deffar. :)
|
Citat:
Jag ska testa de andra nya smakerna ett par veckor framöver, jag kan återkomma med resultat på msn. *cupid* |
oj jävlar den såg god ut :D
|
Citat:
|
Citat:
Nej, har inte ätardagar ;) Har lyckats avvänja mig. Så, känner inget sug längre :) Men, tack för att du tog din tid o redovisa hur jag eventuellt skulle ha gått till väga, om jag nu mot förmodan skulle velat ha ätit en glass *kissass* :) |
Citat:
Känner man för en glass så tar man en glass. Det behöver inte vara på en ätardag, men man behöver ju inte göra det varje dag heller. |
Jag ska nog pröva Magnum Equador Dark och Magnum Strawberry White.
Såg jättegoda ut*drool* |
Citat:
|
Citat:
Tyvärr :( |
Citat:
Hoppas att du såg den vänskapligt ironiska tonen ;) Nej, jag har sagt att jag inte ska skriva någon annanstans än i träningsdagboken och i filmtråden, så jag säger adjösan! :D |
Citat:
Personligen får jag nog vänta med att uppnå ngn toppform tills jag fått en balans i mitt vardagliga liv.. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:07. |