Citat:
Ursprungligen postat av Danny Devito
(Inlägg 2085833)
Isåfall är du dålig på att söka :)
Du kan ju testa att blanda drinkar med typ havregryn, protein, banan, glass och kanske oboy och dricka det till dina måltider. Då får du i dig typ 500-700 kcal extra bara där
|
Japp, bra idé, för börja blanda i lite extra skit i drinkarna...Glass ger jag inte mycket för dock, men det finns väl något som man kan fixa.
Citat:
Ursprungligen postat av Cerberus
(Inlägg 2085839)
Frödinge kladdkaka 400g = 1640kcal
Annars äre väl bara o käka skräpmat? Ska man käka så mycket ser jag ingen poäng i att enbart göra det på "nyttig" mat.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
(Inlägg 2085865)
Jag håller med, fyll upp så långt du orkar med nyttig å näringsrik mat sen utöver det kan du trycka i dej lite "skit" bara för att få upp kcal intaget tillräckligt. Men som sagt ska den nyttiga maten vara basen såsom, sen om du vill lägga till typ flötiga baguetter å grejer på de så kan jag bara gratulera*drool*
|
Hm, jag förstår vad ni menar, men är det verkligen sunt att trycka i sig ca 1500 kcal skräp? Fungerar det så visst, jag är på och glad för det!
Citat:
Ursprungligen postat av Sverker
(Inlägg 2085887)
Du har vägt 103 kg men gått ned till 93 kg ! Du vill tvinga upp dig i vikt igen ?
Varför inte istället hitta en kost som du trivs med !
Skicka bort vågen. Ät när du är hungrig. Använd förnuftet och ät nyttigt. Träna och rör på dig.
Jag tror att det finns en risk att du glömmer bort dig själv och följer en massa MÅSTEN.
|
Saken till den hör väl att jag är drygt två meter, så det är inte någon egentlig vikt.
Jag har tränat i ca fem år, och det är inte någon vidare utveckling. Jag har tränat hårt och dragit mitt strå till stacken, men vad gäller kosten så har jag inte fått i mig tillräckligt. Jag har sett personer med ett års träning bakom sig som slagit mina ökningar med hästlängder - Nu jämför jag inte mig själv med andra egentligen, men det var mer för att förklara vad jag menar - och ifall jag måste trycka i mig lite extra käk för att faktiskt öka något istället för att ligga på 60 bänk (Än en gång, exempel) i två år till, så gör jag det - Men jag har för tillfället ingen aning om hur jag ska lyckas ;)
|