![]() |
Spinoff: Onanerar du för mycket?
Ja, då alla trodde att Axmode hade för mycket fritid när man läste hans topic så tänkte jag att vi ska se hur det verkligen är.
Pollen är anonym, svara ärligt nu. Svaret gäller för en normal dag i ditt liv. Om du är singel eller i förhållande spelar ingen roll. |
Aldrig, och jag e singel...
|
Det brukar bli två gånger, ibland mer, ibland inte alls.
|
En mer relevant fråga borde vara hur länge man onanerar per dag. Kör man ett porrfilmsmarathon på 5 timmar har man kanske bara onanerat en gång, men det är fan mer onani än för någon som onanerat 10ggr på sammanlagt en timma. Sen är också frågan hur det ska räknas om man vid en sittning kommer flera gånger?
|
Allright, vi klarifierar.
1 gång definieras som att man kommit en gång, alternativt att man onanerat utan att komma och sedan inte fortsatt inom en godtycklig tidsperiod. |
Var tvungen att kolla först ifall det var en public poll.*whistle*
|
Citat:
|
Citat:
Nej, nu har du fel och det kan jag enkelt bevisa. Alla kan onanera i fem timmar från och till med sällskap av ett par rullar. Men INGEN kan komma 10ggr på en timme (förutom jag då, men jag är ju en Spartan). |
INte fan runkar jag en gång om dagen då jag har flickvän jag kan ligga med. 2 gånger i veckan kanske det blir runkning isåfall.
|
Citat:
|
Har flickvän att leka med men snittar nog 2 gånger om dagen. Det verkar visst som jag har för mycket fritid iaf*gah!*
|
Sen jag blev sambo så har det blivit 0 ggr om dagen.
|
Eh, kan man onanera för mycket? Hur gör man då? Går och pillar på sig själv när man går på stan? Tar en paus i skolan och kör en snabbis på toan?
Jag ska inte säga hur många ggr jag onanerar... |
Jag har hår i handflatorna.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:24. |