![]() |
Timme - Styrkelyft? Ja för tusan!
Hej alla! Det är dags för en ny journal.
Lite kort om mig: Namn: Timoteus Strågefors Född: 1989 03 25 Bor: Oskarshamn Sport och roligaste aktivitet: Styrkelyft och träning Vikt: 80-81kg lönnfet. (vikt kollas alltid på morgonen) Jag är nu styrkelyftare och min tränare är Krister Ståhlberg. Om det inte hade varit för kolozzeum så hade jag aldrig träffat Stålis och jag hade garanterat inte blivit styrkelyftare. Jag tränar med David Strågrfors (min lillebror) och Marcus Gabrielsson (min granne). Båda två är styrkelyftare och är med i JSK. Jag ska snart starta ett nytt träningsprogram (StahlbergSystem) och jag kan knappt bärga (stavas det så?) mig. :D |
Jag har vilovecka nu efter Bänk SM så det blir inga pass updateringar från mig här men Marcus och David har två lätta pass. Sedan åker de till Jönköping och tävlar i JSK Record Breakers.
|
Åhhh, ny journal! Då flyttar jag över hit jag också då :thumbup:
|
Liten korrigering : lätt vecka (inte helt vila). Sedan börjar som sagt det nya programmet, som är en kombinerad styrketränings/tävlingsförberedelseperiod inför det första stora SL-målet : uSM i SL i början av mars 2007.
Idag är det kiropraktorbesök. Du verkar för tillfället ha kroppen i gott skick, så det blir säkert inte mycket vridningar och knyckar. Sedan är det (pga kiropraktorbesöket och lätta veckan) 3 dagars vila. |
Citat:
Ja! super bra :D |
Citat:
Jo just det, lätt vecka är det ju. Ingen hel vilovecka. Sedan blir det hård träning. Jag vill öka mycket nu! |
Berätta gärna hur programmet kommer se ut!
Denna ska följas. |
Jag tyckte jag skrev en gång redan. Undras om denhär datorn (på Stockholms Citytreminal) är riktigt "riktig".
Lätt vecka, inte helt vilovecka är det nu. Och nästa vecka börjar programmet inför ditt första stora mål - USM i SL 2007! Idag är det kiropraktorbesök. Du verkar ha kroppen i gott skick, det blir inte många knyckar och vridningar idag. Har Nyheterna haft med artikeln redan? Spara den, Nyhternas artikel före SM (som vi glömde ta fram före tävlingen) och Oskarshamnstidningens artikel. |
Miix : Det kan han inte. För han ser det först i slutet av veckan.:D
|
Ja du ska inte tro att du slipper ifrån mig bara för att du gör en ny journal ;)
/Tim |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Gott! :devil: Så se nu till att lyfta ordentligt tungt så jag ids stanna kvar :D /Tim |
Citat:
Det ska jag göra! Det lovar jag *flex* |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:42. |