![]() |
Canada goose - Ute eller acceptabel?
Diskussion pågår.
Valen är som synes inte ute eller inne utan ute / acceptabel för speciellt INNE är de väl fan inte? Exempel: http://se.zoovillage.com/images/prod...0022329_h1.jpg Vad tycker ni? |
Du skulle bara våga! *grr27*
|
Tycker du den är snygg och har pengarna så köp :thumbup: Tycker den var snygg men inte fakepälsen högst upp
EDIT: Jag har rätt till min åsikt |
helt ok på en lång mager snubbe :D
|
jag fick en för något år sedan.
Äktheten kan diskuteras då den är köpt i Asien för inte en sån dyr peng:D |
Citat:
|
Acceptabel / INTE acceptabel inser jag nu i efterhand hade varit snäppet SMARTARE svarsalternativ än vad som finns att välja nu *slap* :Virro
|
För dess riktiga ändamål är den väl alltid inne.
|
Det är bättre med en Everest av samma modell :thumbup:
Vad blir det... 3k i skillnad? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
SVARA PÅ FRÅGAN kollo -Pekar med hela handen. ( Inspirerat av Adam Alsing ) |
Om det är till för ändamålet den är designar för så är det säkerligen underbar, om du ska ha den som vinterjacka så no no.
Har själv en i garderoben som jag dumt nog köpte för det var "inne". Alldeles för varm och stor för att praktiskt kunna användas till vardags söder om Uppsala. |
Tycker det är helt sinnesjukt att folk köper en jävla jacka för 5k när man kan få fem av samma kvalitet för samma pris.
|
Jag har en hemma så jag hoppas att jag slipper bli utskrattad i vinter om jag har den på mig.
Jag tror nog för övrigt att Gåsmaffian har vuxit sig så pass stor att en outtalad pakt inletts där man år efter år tar på sig sin jacka så den aldrig går ur mode. Mao - inne! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:10. |