![]() |
Entourage.
Nu vet jag inte om det finns en tråd om ämnet redan. Anyways, det borde finnas 100-tals.
Jag har precis sett klart säsong 3 av HBO-serien Entourage och jag känner redan abstinensen. Jag saknar redan Ari, Johnny Drama (ett avsnitt kommer måååånga här inne känna igen sig i), Turtle, Eric och Vince. Maken till beroendeframkallande serie har jag inte sett. Johnny Drama, spelad av Kevin Dillon, kan vara en av de bästa karaktärerna i en TV-serie genom alla tider. Kontentan: Se. Den. Nu. Tacka mig sedan. Kommer även visas på SVT nu i höst. Citat:
http://www.hbo.com/entourage/img/abo...out_252_02.jpg |
såg själv igenom alla 3 säsonger för några dagar sedan, RIKTIGT bra serie ..
synd man måste vänta till mars nästa år för nya episoder Jag tycker Ari är skönast nästan :D |
Jag håller med till 100%! Fan nu har de gått ett par veckor sedan jag såg klart de säsonger som finns och jag måååste snart få se fortsättning. Vet inte vad det är med serien, men jag är hoooked.
När kommer fortsättningen på HBO? Edit: Jaha såg nu, mars nästa år stod det i posten här innan. *cry* |
Jag ser 3:e säsongen nu. Ska försöka att bara se ett avsnitt om dagen så att det inte tar slut för fort....
Du glömde ju Loyd! :laugh: (fast han är iof med på ena bilden) |
Jepp, fick också upp ögonen för den här i somras och skaffade alla tre säsonger, mäkta grym serie. HBO är lika pricksäkra på varm underhållning som på blytungt realistiskt drama. Grejen är att Entourage hade lätt kunnat bli värsta cyniska och distanserade skildringen av ytligt hollywoodpack, men det funkar så mycket bättre när de skrivs som riktigt älskvärda personer istället. Tycker den är vida överlägsen Sex and the city (som den har jämförts med).
Och Ari Gold, varje bildruta han upptar är :bow: |
Ni som skriver i den här tråden är mina vänner för livet.
|
Vart inhandlar ni denna serie då, fick inga träffar i min lokala affär. Kanske bara är tillfälligt...
|
Den finns överallt, serien är jättestor i USA.
Säsongen slutade rätt kasst dock :/ |
Jag såg piloten för en vecka sedan och tyckte den var dötrist. Kanske borde ge den ett nytt försök då...
|
Citat:
|
Drama är sååååååå skön :D
Gillade avsnittet då de skulle spela in piloten för en serie :D WANK WANK med micen på :D Sedan pratar me sig själv konstant hahha :D |
Citat:
|
Ligger på 2:a säsongen.... me like! mycket skön serie...ska nog pressa en 3-4 avsnitt ikväll :D
|
Fyfan vad bra den serien är alltså. Ett måste!
|
japp sanslöst bra serie
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:53. |