![]() |
"Sveriges svar på Paris Hilton" Va fan...?!
Alltså, jag stod och fixade så att tidningarna stod snyggt uppställda på jobbet och såg en liten rubrik på en av bilagorna om "Svergies svar på Paris Hilton". Och mitt ansiktsuttryck gick från :) till :confused: och sen till :MrT: för att avslutas med *grr27* .
Jag undrar var i helvete Sverige är på väg nu. Där är mycket konstigt och rent ut sagt löjligt i vårt land, men vad fan är detta?! Varför ska Sverige ha ett svar på något som USA har, först och främt?! Varför är det ett svar på något, hur snyggt är det att plagiera något överhuvudtaget?! Brukar man kalla "Max" Sveriges svar på "McDonalds"? Isåfall bojkottar jag Max från och med idag. Varför ha ett svar, om man nu måste vara så jävla löjlig, på någon som är totalt jävla urblåst som Paris Hilton?! När ska vi få ett svar på George Bush och Michael Moore? Varför inte låna in en tysk-svensk och sätta honom i regeringen och kalla honom "Arne Swargienegga" för att få ett svar till?! Jag förstår bara inte det, vem i helvete kommer på idén med något sådant?! Stoltz - Så jävla upprörd att det är mest pinsamt. |
Stoltz rasar mot Sveriges svar på Paris Hilton
*grr27* :D |
Citat:
|
vem va sveriges svar på paris hilton då, är det intressanta
|
Citat:
|
Inget nytt Stoltz
Ännu ett bevis på hur kraftig propaganda/massmedia USA har (och hur lättpåverkade vi och andra länder är), som sätter USA som standard. Vi måste ha liknande gameshows som USA, vi använder amerikanska uttryck tack vare/på grund av Internet, tänker med amerikanska uttryck, måste ha våran motsvarighet till Paris Hilton etc osv OMG LOLZ WTF FFS <--- Ännu ett bevis :devil: Bästa vore ju om VI kunde komma på utryck som USA vill använda, får fram en känd snygg svenska som alla amerikanskor vill efterlikna etc osv |
Vem var det?
Citat:
|
Citat:
Vem det var vet de sjutton, min syrra berättade att hon hade varit på TV också pga av det. Förmodligen någon dum tjej med rika föräldrar som media sen ska lura till att spela in en sexvideo med sin pojkvän som sen ska läggas ut på nätet bara för att hon ska likna Paris Hilton ännu mer. |
Citat:
|
Citat:
Roevhoel!! |
Greta Garbo, FFS! :naughty:
|
Citat:
|
Arne Swargienegga har vi väl redan en? :D
Säkert större armar än originalet också! "vår arne kan spöa er arnold" ;D |
Citat:
Dock är USA fortfarande fett dominerande på TV-serier och filmer. Lite trist tycker jag, även om jag försöker titta på utländska rullar. Men det blir inte samma sak med dålig textning. =( "You wanna fight? Fight me!" Svenska kvinnors skönhet är ju vida berömd och vi har ju producerat ett par modeller av världsklass under åren. Svenska låtskrivare är i världsklass. Vi har Nobelpriset. Vi har stora, starka, blonda Magnus. Vi har haft väldigt inflytelserika personer i FN, vi har varit fredsmäklare osv osv. Så visst har vi inflytande på världen, kanske inte så mycket som vi vill men för våra 9 miljoner invånare väldigt stort inflytande. |
Citat:
Nu har McDonalds kommit tillbaks, tyvärr har dagens ungdom inte samma starka karaktär som min generation så de verkar vara här för att stanna *screwy* |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:39. |