![]() |
Billigt och bra kasein
Nu vill jag köpa billigt och framför allt bra kasein som jag kan ta till mitt första mellanmål innan lunch och innan jag går och lägger mig. Har kikat på ********, kolo och GG, billigaste jag hittade var Milk 90...
Är Milk 90 bra? berätta gärna om era tidigare erfarenheter! |
Citat:
Milk 90 3 kg för 559kr Är ju inte billigare än protec 3kg som kostar 499kr. Kostar det där jag köper ifrån iaf. Protec är jävligt bra.:thumbup: |
Citat:
i kolozzeums shop kostar Protec 495:-:thumbup: |
Citat:
hur kan du veta att det inte är rent kasein ? |
Citat:
|
snälla grub..! menar du att ja ska gå på allt som står om kosttillskott på deras hemsidor :laugh: då kmr ja snart gå på att fettförbrännarna fungerar :D men ärligt , nån som har erfarenhet av ;
Fairing - Sloow Protein och Eiselt - Protec 3 kg Liksom båda är ju kasein men Protec är billigare :confused: |
Citat:
|
Citat:
|
självklart inte men det står att båda innehåller kasein, medan en använder säger att just protec är den bättre av dom så börjar man ju undra varför, samtidigt hänvisar grub till innehållsförteckningen men de säger mig inte så mkt va de e för sorts protein om ja inte är dietist. Jag kan faktiskt förstå själv hur många gram som bör vara i *innocent*
|
Protec innehåller 84-88 gr protein per 100 gr. Av dessa är 78% kasein och resterande 22% vassle.
Milk-90 innehåller ca 84 gr protein per 100 gr. Av dessa är 70% kasein och 30% vassle. Vill du ha ett rent kasein finns ju bla Sloow och Slow FX där proteinet enbart kommer från kasein. |
Citat:
http://www.kolozzeum.com/product_inf...products_id=44 Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:08. |