![]() |
Holland - Argentina
Pågår just nu, lagen vilar flertal av sina ordinarie spelare.
Jag tror att Holland vinner med 2-0. |
Båda lagen är vidare?
|
Japps båda är vidare, fyfaen vilket drag det verkar vara där. Sydamerikanska klackar är grymma, väldigt mycket våld dock i sydamerika samband med fotboll.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
En del händelser som blivit uppmärksammade, men i Sverige har ju människor dött till följd av supportervåld med. |
1-0 till Holland!! Tror på en bra andra halvlek:thumbup:
|
2-1 holland.
|
Citat:
1? |
Citat:
|
Holland*flex* *flex*
|
Argentina!!!!
|
*popcorn*
|
tråkig match, argentina såg klart bättre ut. trodde inte argentinarna körde på så mycket filmningar och falla lätt som en del andra länder men dom verkar minst lika duktiga som t ex italien/spanien på det. holländarna var förvisso onödigt våldsamma ibland.
lustig jämförelse ändå med fotboll idag och för säg 15-20 år sedan, såg några gamla matcher från vm 94 och domaren blåste knappt frispark alls, och sporten verkade mycket mer fysisk då. kul grej att uppmärksamma ändå, har inte alls tänkt på det fastän jag följde den turneringen när den väl gick. |
Baan slog mig också för några dagar sedan. Därför jag blir äcklad av dagens fotboll. Dock var argentina mot holland matchen helt ok. Värre när sämre lag spelar och försöker vinna på det sättet.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:17. |