![]() |
ang fotbollshat
ni som tycker fotboll är "*rolleyes*"
Mår ni dåligt för att andra har så JÄVLA kul och är entusiastiska? måste ni gnälla som små barn varje gång TV visar VM & EM (vilket är betydligt mindre än de 4-5 hockeyturneringarna per år)? är det isåfall för att hockey är en "manligare" sport? fast det kan det knappast va eftersom en del av er sysslar med en så graciös sport som bodybuilding |
Jag tillhör väl inte de som gnäller, men jag gillar att kivas ibland :D
Exempelvis om jag får reda på att Sverige förlorar ;) |
ÄH VISA RUGBY ISTÄLLET FAN i HELETE
|
att engagera sig känslomässigt i idrottsliga utövningar där man endera inte själv deltar eller har släkt och vänner bland deltagarna eller har ekonomiska intressen är i allt väsentligt stillöst. Något för förlorare utan självförtroende som måste skaffa sig något artificiellt att bry sig om då inget i den egna existensen är värt att uppmärksamma.
eller nåt |
Det är skitkul att kolla på fotboll. Men när alla jobbiga fulla fjortisar springer runt "ÅÅÅÅH ZLATAN" och knör så blir jag förbannad. Knör man på mig tacklas jag tillbaka
|
Jag bråkas då inget när det är fotboll på tv men inte fan tittar jag på det heller. Jag har ingen samhörighet med laget som spelar annat än att jag är från samma land. Visst blir jag glad om Sverige gör sig ett namn internationellt rent allmänt, men det gör inte fotboll mer intressant att titta på. Att skrika åt teven lämnar jag åt pöbeln.
|
Jag brukar la inte klaga jättemycket. Men om jag klagar är det för att jag inte alls gillar att glo på fotboll och fotbollen har tagit platsen för nåt program som jag tycker är bra.
Men jag tycker bara det är kul för alla fotbollsintresserade att dem har mycket att glo på nu under VM. |
Citat:
Men vill ju inte hyckla, jag avskyr hästhoppning och en massa andra "dum-sporter", jag gnäller så fort sånt skit är på TV. Så de får gärna gnälla på fotboll. |
Citat:
//Kristin |
Citat:
Men what makes you go around.. |
Citat:
Är väl egentligen irriterad på själva hypen över en sport som för mig är jävligt tråkig. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Amerikansk fotboll och rugby är det iaf ös i. Sen att dom gör det med fötterna skiter jag blankt i. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:58. |