![]() |
Tyskland - Ecuador
Tyskland - Ecudaor är matchen som kommer att bestämma vilka England och Sverige kommer att möta (jag utgår ifrån att England vinner gruppen och Sverige som god tvåa:) )
Jag tippar 2-1 till Ecuador!!! |
Tippar 1-1 eler 2-2 och därmed Ecuador som gruppetta.. Men då lär ju Sverige slå England med... Skulle inte förvåna mig...
|
jävla tyskar :(
Vilar tyskarna många? Hörde att Ecuador vilade typ sina bästa. |
Vet ej ska kolla upp det...
|
Vad spelar det för roll egentligen?
Jag tycker att möta Tyskland eller Equador är som att välja mellan pest och kolera. Båda lagen är bra och kan tända till vid ett eventuellt med oss. Men om jag verkligen fick välja så väljer jag nog Tyskland, på grund av att de har en hiskeligt instabil backlinje jämfört med Equador. Men å andra sidan så har tyskarna hemmastödet. Med andra ord vilket lag det än blir som vi möter så kommer det att bli en svår match. mvh |
Citat:
Tyskarna ska tydligen köra med sitt ordinarie lag, medans Ecuador vilar sina bästa. Då förstår man ju vilka ambitioner lagen har och vem som är nöjd med vad osv. |
Citat:
Mjo, men jag hade nog kört på samma sätt. Svennis verkar ju köra på det stuket också att vila en del. Varför riskera att en ordinarie blir skadad, eller kanske drar på sig ett gult kort till o missar åttondelen. Inte smart alls det :) |
Citat:
|
Damn såg ni tyska tjejerna? Jäkligt fräsha! Måste varit cheerleaders eller fotomodeller.
|
Citat:
Med den inställningen så kan man få möta Tyskland och då är man ute ur VM. Det handlar ju om att överleva åttondelen, inte bara att ta sig dit. Jag tror iaf inte att varken England eller Sverige slår tyskarna. Tyskarna går i stort sett ALLTID långt i stora turneringar. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tyskland har mer meriter än både Sverige och England. Det kan ju vara bra att ha i åtanke. |
Citat:
|
Nu står det 3-0 till Tyskland
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:31. |