![]() |
Vilken kolozzeum-medlem irriterar er mest?
Ok, vi har haft denna tråd en gång förut och reglerna är desamma: Inga jävla påhopp, kränkningar eller elakheter. Den som beter sig illa i tråden kommer jag och Allan att omhänderta. Utan pardon.
Man får alltså nämna en medelm på kolozzeum som man irriterar sig mest på och gärna motivera detta sakligt. Ett inlägg där man inte motiverar sitt val av medlem sakligt är ett inlägg vars skribent omhändertas enligt den nämnda proceduren. Allans tålamod är inte att leka med. Inte mitt heller. Kränkningar och elakheter är brott mot kolozzeums regelverk, så sköt er nu - jag menar allvar. |
Mrmister är den första som spring to mind.
|
Jwzrd för han är så jävla snygg.
|
Du får nog anse dig spöad av jwzrd, iofs, han med snusen mitt i plytet är ju rätt störig också ;)
Oj, anledningar? Så jävla envis och ibland kanske han bara fortsätter för sakens skull eller så förstår han bara inte att han har fel ;) |
Sluta bete er som barbarer i min tråd och svara på min fråga i stället, med en bra motivering dessutom. Huliganskrällen.
|
Orka irritera sig på andra. Det är inte optimalt.
|
Huligan.
|
|
Motivering: Han är/var så jävla pryd av sig imo. jag kände som att så fort någon skrev något i stil med "wow, vilket ass" så var han där direkt o satte näsan i vädret som en kärring o skrev nått oerhört politiskt korrekt.
|
Bra motivering av debattör Sonny.
|
irriationsmoment kommer och går för mig hela tiden här på kolo, men just nu..ingen, faktiskt.
|
keffat_liv
Motivering: Kass, förutsägbar och tråkig humor. |
Citat:
|
Citat:
|
Jwzrd är fan bara missförstådd, ärligt talat! Visst han är onödigt vass och lägger mycket krut på att föringa sina opponenters intellekt men han har ALLTID en poäng i det han skriver. Ibland svävar han ut litegrann men jag gillar killen! *kissass*
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:01. |