Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vilken typ är du? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=66044)

elan 2006-03-26 19:13

Vilken typ är du?

Det är ju så lätt att kategorisera andra och placera dem i olika fack, men vilken typ är du själv egentligen? Hur försöker du framställa dig själv? Tror du att din egen bild stämmer överens med den som andra får av dig?

Allan 2006-03-26 19:14

Jag är i varje en annan människa privat än den jag är på Internet.

allan

Kaboffastar 2006-03-26 19:14

Ja är att en jävla typ jag :MrT: MISTER T. osv

Citat:

Ursprungligen postat av Allan
Jag är i varje en annan människa privat än den jag är på Internet.

allan

Jag med.
1000 gånger blygare för att nämna något.

Yankeee 2006-03-26 19:16

Jag är inte samma irl som på kolo, hoppas jag ;)

Ryska_raketen 2006-03-26 19:16

Jag är likadan på kolo som irl.

Tomten 2006-03-26 19:16

den lata typen...

H.Emanuel 2006-03-26 19:18

Citat:

Ursprungligen postat av Yankeee
Jag är inte samma irl som på kolo, hoppas jag ;)

Hoppas jag också :booty:

Baan 2006-03-26 19:20

hm den lätt nervösa typen som gärna tar konflikt :P

edit: det där går fan inte ihop.

Kwon 2006-03-26 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av elan
Det är ju så lätt att kategorisera andra och placera dem i olika fack, men vilken typ är du själv egentligen? Hur försöker du framställa dig själv? Tror du att din egen bild stämmer överens med den som andra får av dig?

SKTF är mitt fack. :)

Jag vet inte vad andra har för bild på mig och jag är nog inte riktigt likadan "på riktigt" som på Kolo.

Däremot har jag en happy-go-lucky personlighet och försöker alltid se saker optimistiskt och positivt och försöker alltid se guldklimpar i alla människor ist för dåliga saker.

Yankeee 2006-03-26 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av H.Emanuel
Hoppas jag också :booty:

Fast jag hade garvat åt din dejt irl också :D

Helena B 2006-03-26 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av elan

Jag kan med säkerhet säga att jag inte är likadan här som jag är irl. Eller rättare sagt folk har en annan bild av mig irl än här och det måste betyda att jag inte är samma person här som i verkliga livet, eller? Eller så visar jag bara olika sidor av mig.

Kwon 2006-03-26 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av Helena B
Jag kan med säkerhet säga att jag inte är likadan här som jag är irl. Eller rättare sagt folk har en annan bild av mig irl än här och det måste betyda att jag inte är samma person här som i verkliga livet, eller? Eller så visar jag bara olika sidor av mig.

Ja, man visar ju inte ALLA sidor av sig här på Kolo.

Baan 2006-03-26 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon
Ja, man visar ju inte ALLA sidor av sig här på Kolo.

bildbevis?

userfriendly 2006-03-26 19:26

jag är nog faktiskt mig själv rätt bra tycker jag.. inget behov av schizofreni sådär direkt

emmzan 2006-03-26 19:26

Pja, jag uppvisar nog inte heller några större schizofrena drag gällande internetperson och IRL-person.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:03.