![]() |
Den stora Ironman tråden
I helgen är det dags. Två svenskar i lineupen :hbang:
Competitor's List Oliver Adzievski Troy Alves Mo Anouti Pablo Arevalo Paul Baker Chris Cook Kris Dim Andy Dinetta Mark Dugdale Moe Elmoussawi Tamer Elshahat Derik Farnsworth Toney Freeman Kai Greene Ahmad Haidar David Henry II Heiko Kallbach Martin Kjellstrom Evgeny Mishin Mustafa Mohammad Ian Morgan (shoulder problem) Ntuk Ntuk Dragan Pavnovic Arnaud Plaisant Lee Priest Armin Scholz Rodney St. Cloud Heinz Senior Emmanouil Tzinidis Nathaniel Wonsley Hidetada Yamagishi Däremot tror jag ingen av svenskarna klarar top 10. Finns många stora namn såsom Priest, Mustafa, Ahmad Haidar, Kris Dim, Troy Alves, Chris Cook, David Henry II, Mark Dugdale. Schysst lineup helt klart. Så fram med era åsikter! |
Vem är den andra svennen?
|
Citat:
|
Jag tror på Ntuk Ntuk, p.g.a. namnet :D
|
bodybuilding.com sänder förbedömning och final live på nätet :D
Hoppas jag kan se det, nån aning när det kan ses på svensk tid? Är dålig på det där.. |
Citat:
|
Står:
Pre-Judging: 10:00 AM PST Finals: 7:00 PM PST Den 18:e... Vad är detta i svensk tid? |
Redan i helgen! Fan att jag jobbar annars hadde man ju parkerat framför datorn.
|
Citat:
9 timmar framåt va?? Har för mig det! |
börjar alltså klockan 14-15 (ej prejudge utan finalerna) på lördag
|
Citat:
Final 04.00 |
vad har du grundat de på, ändrade windows klockan till amerikansk tid, när klockan var 13.30 här var den 17.30 - 18.30 i usa (beroende på var i usa).
|
Citat:
Där har du nog gjort något galet. |
9 timmar tidsskillnad borde det vara
|
möjligt
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:03. |