![]() |
Gamla X
Var nere i matsalen på jobbet nyss där dem hadde möte.
Det sitter alltså flera företag i en rätt så stor kåk. Och tro fan att mongot sitter där å fikar. Summan av kardemumman så tog jag köksvägen ut. Skall man säga hej till gamla flammor eller skall man undvika dem i de längsta ? Det här är alltså ingen person som jag känner jag ens vill hälsa på. |
Jobbigt för dig, svårt att gömma sig i din storlek. Jag har inga ex. som jag inte hälsar på, de är alla fortfarande kära i mig såklart. ;)
|
Är det en brud du inte ens vill hälsa på så varför inte ta köksvägen. Men annars finns det väl ingen anledningen att undvika dem?
|
Känner du inte för att hälsa eller prata så gör inte det. Och är det tvärtom så ja då gör du det. Gör med andra ord precis som du känner för.
|
Beror ju på vem som dumpat vem ... Det kan ju vara så att man vill visa vad man gainat på gymmet det senaste året :D
Men var det ett crash and burn scenario så vill man helst inte vistas i samma rum, speciellt inte om det är i färsk minne ... |
Man kan väl nicka lite artigt.
|
Ibland får man stå ut med idioter men vill man inte så varför ens utsätta sig för det ?
|
Beror väl på hur/varför man gjort slut. Sen kan man ju gå förbi dom utan att hälsa på dom iaf.
|
Eftersom du kalla henne "mongot" så är ni ju inte vänner precis :D .. Då skulel ja bara låssats att de regna å inte kika dit..
Men annars så är de ju artigt att morsa iallafall, sen vissa desperata tar ju ett toalettbesök med X'et för at väga mussla :laugh: M |
Citat:
En gång satte jag mig bredvid ett ex på tuben av misstag, åkte fem stationer utan att säga ett ord till henne under resans gång. Om jag var nöjd.. nej. Men mindre missnöjd än om jag hade behövt prata med människan. |
Citat:
ontopic: beror på hur psyka i huvve dom var/är. |
Alltså de är inget sådär så det skulle vara jobbigt, men människan är påfrestande på mina nerver.
Jag vill ju inte få roidrage eller nåt i onödan ... :D :D |
Citat:
M |
Själv har man inga x,är fortfarande tillsammans med min högstadiekärlek och hon är den enda jag har och kommer vara med.Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.
|
Citat:
Icensätt dig du möter någon på stan du inte vill träffa, säg DeltaMats ... visst undviker du verbal kontakt i det längsta ? |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:19. |