![]() |
Covers; modell sämre...
Nå... har nu fått hem en coverskiva med Children of Bodom... dom finnska gudarna inom brutal metal.... aja, jag höll på och dö av skratt när jag läste en av titlarna på en skiva... "Oops, I did it again"... lyssnade på den och skrattade ännu mer.... det lät.... mysko!
Så, vad är ditt bidrag till en Cover som är sämst ? |
Alla låtar som är med på replay dancemania skivorna är totalusla!
|
Hörde en Cover på Ace OF Spades med nån tonårs pop tuggummigrupp.
Jag ville slita radion i delar. |
"Under the Bridge" med (är det All Saints?) är bara fruktansvärd. "I love rock and roll" med Brittan är också direkt usel, men jag kan bara inte tycka illa om Britney. Blir jag orolig i själen sluter jag ögonen och finner mitt innersta rum genom att tänka att jag ligger svettig över Britney, direkt från "I'm a slave 4 U". Total Nirvana.
http://www.nrk.no/img/121116.jpeg |
Abigail - Smells lite teen spirit.
|
Alltså, kolla på Scooter - Whos Got the Last Laugh Now-albumet :D
På ett annat forum håller vi på vilka låtar som är ripp-offs, och såhär långt har vi kommit än så länge... Låtlistan är följande: 01 Lights Out 02 Hello! (Good To Be Back) 03 Privileged To Witness = 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix) 04 Rock Bottom = Jordan & Baker - Explode (melodi) 05 The Leading Horse 06 Take Me Baby 07 Apache = Nic Vegter - Amazone Fall (sound) 08 See Me, Feel Me = Friends of Matthew - Out There (lyrics) 09 Unity Without Words pt.3 10 Everlasting Love = U2 - Everlasting Love (melodi, lyrics) 11 Seven Bridges 12 Mesmerized = Whiteroom - Whiteroom (lyrics) ...kan ju tillägga att Skroter (Scooter) har antagligen gjort musikhistoriens pinsammaste musik. Dessa är pinsamma covers. |
Per Gessle - Sheena is a punkrocker.
Tro mig. Har ni hört den så tycker ni också att det är den sämsta covern genom tiderna. :smash: |
Citat:
Vad heter skivan? |
allt med:
Anton Maiden |
Citat:
:hbang: RIP 1/11 2003. *cry* |
Citat:
Kan ju tillägga att det är min nya ringsignal på mobilen, min förra var Uncle ficker m. SOuthpark... men dom är utklassade nu ;) |
den djävla Poisoncovern som rullade lite på radio och diverse diskotek runt om i landet för.. hm ett tag sen
|
hahahaha
lyssnade på per gessles sheena is a punkocker för första gången på länge precis. hahahahaha kan inte sluta skratta. :hbang: :hbang: :hbang: Han tycker verkligen själv att det är ett mästerverk han framför. hahaha |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:46. |