![]() |
FY fan
|
Citat:
|
sätt honom på huk och skjut han med salongsgevär upp genom rövhålet.
|
Ja, den där Christer Jonsson hade inte velat träffa mig...
|
Ja, fy fan att inte någon kunnat fånga upp denna kille som på ett tydligt sätt visat att han behöver massor av hjälp. Att människor tillåts falla igenom. Att han inte fått vård tidigare. Att resurserna, både de ekonomiska och de mänslkiga, inte räcker till. Att vuxna människor (?) anser att man ska skjuta förståndshandikappade och psykiskt sjuka som begår brott. Att olika komponenter sammantaget gör att människor, barn, minst tre barn och deras anhöriga, far så enormt illa.
|
Jaha, då var den morgonen förstörd, fy helvete vad förbannad man blir.
|
Citat:
Trots detta är det så att om det varit min dotter så hade han inte längre varit bland oss. Dubbelmoral? Jag vet inte. Tanken är obekväm. |
Citat:
Nej, vård är alltid det bästa alternativet. Permission en gång i veckan är ännu bättre. :thumbup: Allvarlig talat, självklart borde han fångats upp betydligt tidigare av systemet. Och att det inte finns resurser att ta hand om/vårda/lobotomera/skullfucka tonåringar som har begått våldtäkter är sjukt. |
Skicka honom till ett fängelse för homosexuella våldtäktsmän i Afrika.
|
ewtt nackskott hade gjort susen här, jag ställer upp kan fan titta han i ögonen samtidigt. Jävla idiot. 4 år? USH
|
Jag har alltid varit emot dödsstraff men det här är bara för vidrigt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Augusti 2004: Våldtar sin dåvarande 14-åriga flickvän hemma i pojkrummet. Döms till vård och 50 timmar ungdomstjänst. Juni 2004. Döms till vård inom socialtjänsten och 100 timmars ungdomsvård, efter att ha tänt eld på båtar till ett värde av 350 000 kronor. Jag har understryckit ditt favoritord. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:49. |