Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jacksatan lyfter vikter o äter kvarg (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=50994)

Jacksatan 2005-09-08 23:02

Jacksatan lyfter vikter o äter kvarg

Efter att jag blivit utsparkad och bannad från exhale får jag väl helt enkelt starta upp min träningsdagbok här inne istället. Skälet är att jag själv vill hålla lite koll och kunna dra nåra slutsatser när nåra veckor gått.
Tips om träningen tas gärna emot då jag är långt ifrån fullärd.
Nåra stats. Längd: 181cm, vikt: 85kg. Vad mina rekord beträffar så maxar jag aldrig så ni får helt enkelt bara se vilka vikter jag kör på och lägga ihop ett och ett. ;)
Målet med min träningsdagbok är att öka i muskler så mycket som möjligt fram till jul utan att lägga på mig för mycket fett. Jag kommer lägga upp lite bilder då och då. Börjar uppdatera dagboken från och med imorrn med ett ryggpass.
Mvh /Jacksatan

Pellefant 2005-09-08 23:03

Välkommen hit! :)

Jacksatan 2005-09-08 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Pellefant
Välkommen hit! :)

Tack. *slap*

Jacksatan 2005-09-08 23:10

Kan väl tillägga att jag troligen är exhales mest hatade medlem, men att jag kommer hålla en lägre profil här inne och mest hålla till i min träningsdagbok. Jag orkar inte ta emot hotbrev eller få skäll av moderatorer längre, så jag ska va snäll. *innocent*

Sve 2005-09-09 02:17

haha wtf!

ska exhale helt tömmas på folk eller?

sunkan 2005-09-09 07:24

verkar som om exhale sparkar ut folk på löpande band nu ;) välkommen hit hur som helst :thumbup:

Mart|n 2005-09-09 07:27

Willkomen eller hur det nu stavas! Vad hittade du på? :)

Tess_83 2005-09-09 07:42

välkommen hit....men gud e du me utsparkad nu.....va fan händer ;)

kör hårt :cool:

Jacksatan 2005-09-09 07:57

tack för lyckönskningarna alla!
Jag kan ju reglerna på exhale och balanserade väl på gränsen länge innan de blev less på mig. Tänker koncentrera mig på min egen träning och kanske bidra med råd till de som behöver.

Jay-Z 2005-09-09 08:11

Välkommen. :)

Krampus 2005-09-09 10:53

1 bifogad(e) fil(er)
Shit Jacko.. Jag ryker nog snart därifrån jag också..

Lade upp en tråd igår om att min vän Trazan på Exhale borde använda dammsugare då han tappat ett Durexglas på sina könsdelar.. Den var i all välmening, men fick inte vara kvar..

Jag är på din sida nu iaf!
Kör hårt, hann med att läsa dina bänkresultat från förra och de är kanonbra!Här får du en välkommstbild!
Förlåt om jag varit dum förut.. :love:

Herkulez 2005-09-09 11:27

exhale är hyffsat patetiskt, ja....ändå postar man där :em:

välkommen hit Tjacksatan =)

Herkulez 2005-09-09 12:12

haha fin bild slampus, missade den när jag skrev inlägget ovanför.
Tjack-zlatan: hur har du tänkt gå tilväga med maten? kcal? fördelningen av p K och F

Jacksatan 2005-09-09 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus
Shit Jacko.. Jag ryker nog snart därifrån jag också..

Lade upp en tråd igår om att min vän Trazan på Exhale borde använda dammsugare då han tappat ett Durexglas på sina könsdelar.. Den var i all välmening, men fick inte vara kvar..

Jag är på din sida nu iaf!
Kör hårt, hann med att läsa dina bänkresultat från förra och de är kanonbra!Här får du en välkommstbild!
Förlåt om jag varit dum förut.. :love:

Tack Krampus!
Välkomstbilden var inte dum. hehe

Jacksatan 2005-09-09 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av Herkulez
haha fin bild slampus, missade den när jag skrev inlägget ovanför.
Tjack-zlatan: hur har du tänkt gå tilväga med maten? kcal? fördelningen av p K och F

Maten ja...
Jag vet väl inte exakt men skulle tro jag ligger runt 3000 om dan. Jag är rätt stillasittande på dagarna(pluggar) så jag behöver inte mer mat.
Proteinet är relativt konstant och ligger på 200g om dan ungefär.
Ökar jag inte på det här upplägget provar jag helt enkelt att höja maten lite grann och se om det ger nåt.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:15.