![]() |
Ätardagen
Jahopp, nån mer än jag som har ätardag imorn? Vad ska/har ni handlat då? Vad blir det för onyttigt skräp att förtära med njutning? :D
Själv har jag bara köpt 4,5L läsk och 2 kexchoklad än sålänge. |
En god och slemmig pizza skall imundigas
|
Citat:
en för dig vanlig frukost ? Själv blir det tacokryddad nötfärs i mängder :thumbup: |
Citat:
|
karate_kids mor ska jag äta
sen blir den väl 2 pizzor lite kotleter, potatis, läppglans, baconchips, cola och lite kaffe. |
Jag har min på tisdag, då blir det en pizza med 50cm i diameter och 2l läsk. Kanske toppar med lite chips och dipp.
|
Kladdkaka+glass, kex choklad + div skräpmat på Metaltown :)
|
big king xxl, stor pommes, stor milkshake choklad och så en double cheeseburger
|
Jag har ätardag varje dag........ :em:
|
På söndag... blir de "bra" mat, men lite mer av de :) bl.a ... 2 port Pannkakor, massa bröd, bra mat (mumma mkt ris)
Haha, jag vet... jag är konstig :em: |
Citat:
|
Värdelöst med tokätardagar under diet upptäckte jag nu på senaste dieten.Nå gott kan man unna sig,men vilket tryck man hade dan efter om man fyllde på med bra mat.
|
Citat:
hehe får toktryck av skitmat med. Jag förstår varförm man laddar innan tävling nu *flex* |
Oj, jag hade nästan glömt. Choklad ska jag ha i någon form. Kladdkaka kanske. Det värsta är att om jag bakar en kommer jag ju inte kunna ha den hemma utan att äta upp hela nästkommande dagar, och det är ju inte riktigt planen. Hm, vilket dilemma...
Middagen kommer iaf inmundigas på Max. |
Citat:
Jo fan det får jag med,men får fan så mer tryck av bra på fyllning,gämförde några grr |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:18. |