![]() |
Brat på San Tropez
|
okej vart får jag tilbaka mina 3 minuter??
|
Citat:
Ääh nu ska du inte vara sån, den var ju rolig :D |
Yankeee på semester :D
|
Småkul :)
|
äsch, säkert kul även om en person som talar sådär lär vara skapligt efterbliven.
|
ja han förtjänar o bli skjuten...
|
jag har hört att bilderna är saxade från någon dokumentär på någon kanal i stil med trean, och att killen som gjort filmen studerar i linköping och är helt normal (mao han driver).
|
Citat:
|
"Hörde att Madde har med sig killen...så där är man körd...***** också" hhahahahahah
|
:laugh:
Är det Yankee själv som ligger bakom berättelsen? |
Den gick på Tv för ett tag sedan ja.. huruvida killen är så eller "normal" i vanliga fall kommer jag ej ihåg.
däremot något som stör mig är allas snabba reflektion att folk skall vara efterblivna hit eller dit. Speciellt eftersom min dotter är handikappad (eller efterbliven som många så fint kallar det)... Jag vet att jag kanske reagerar lite mer och snabbare eftersom läget är som det är, men ni kan väl iaf försöka att minska ner ?! Det räcker mer än väl med alla stirrande blickar när man kommer med rullstolen på stan *grr27* |
AngelLove jag tror inte folk menar efterblivna på samma sätt som du använder ordet på. Efterbliven för mig är en puckad person...typ big brother robban.
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:23. |