Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Inställningen till tjejjer på nätet / forumet (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=38793)

Piranha 2005-02-25 13:23

Inställningen till tjejjer på nätet / forumet

Hur många av er är generellt intresserade och svarar av rent träningsintresse när en tjej postar en kommentar eller en fråga på forumet, och hur många av er har en baktanke och vill limma eller fjäska ..

Av ren erfarenhet så vet jag att om en tjej postar en fråga så bara öser det in svar säkert det dubbla emot om en kille skulle ställa samma fråga .. så svara ärligt nu ..

stridis 2005-02-25 13:26

Jag svarar på frågor egalt av kön. Är det en bild som denne har postat så kan väl intresset ibland variera...

Yankeee 2005-02-25 13:27

Är det ett vettigt inlägg och en bra fråga så svarar jag oavsett om det är en tjej eller en kille.

Nitrometan 2005-02-25 13:31

En poll kanske?

Själv svarar jag på frågor om jag känner att jag har nåt att tillföra. Fakta eller humor, men iallafall nåt.

palme 2005-02-25 13:31

Man har sina favoriter helt enkelt.

Jet 2005-02-25 13:37

Fan vad många lögnare här är....

Cinna 2005-02-25 13:39

Intressant fråga ... fråga hur ärliga svaren blir dock ??? Kul att öppet erkänna att man är en desperat jävlel som tar alla chanser :D

Men tråden föjls med intresse *popcorn*

z_bumbi 2005-02-25 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Jet

:D

TTT 2005-02-25 13:41

Citat:

Nja, jag finner faktiskt inte intresse i att ragga på töser på ett träningsforum. Speciellt inte då jag har flickvän.

Att det sen är ovanligt med tjejer som går in hårt för träning gör ju att man kanske intresserar sig mer för just deras journaler, resultat m.m... Kul med tjejer som tränar.

christian 2005-02-25 13:41

Citat:

.. så jag svarar vad de egentligen vill svara.. :thumbup:

JustinCredible 2005-02-25 13:47

Har aldrig skrivit till en tjej på kolozzeum.

Det finns inga tjejer under 15 här helt enkelt.

edit; föressten jag svarade då en skrev i min tråd i medlemsbilder.

mangemani 2005-02-25 13:55

jag var så förut,att så fort det var en tjej som postade så var jag på henne direkt och det var i "stöta på" syfte.

numera småflörtar jag med dom(alltså på skämt och med bara sånna som vet att jag skämtar så det inte blir nå missförstånd).

jag har ingen baktanke om jag nån gång skulle ge en tjej en possitiv kommentar.

svarat ärligt.

Loke 2005-02-25 14:01

Det är faktiskt ganska sällan jag raggar på internet. Det är 10 gånger roligare att göra det i verkligheten. De få gånger jag gör det, sker det antingen över msn eller på nåt "community". Tycker inte det passar sig att flirta här.

pellepedal 2005-02-25 14:04

Jag... Öhh..Hmmm.. :em:

JustinCredible 2005-02-25 14:04

Citat:

Ursprungligen postat av mangemani
jag var så förut,att så fort det var en tjej som postade så var jag på henne direkt och det var i "stöta på" syfte.

numera småflörtar jag med dom(alltså på skämt och med bara sånna som vet att jag skämtar så det inte blir nå missförstånd).
.

varför stötte du på dom? alltså vad skulle du få ut av det? Vet att du inte gör det fortfarande så jag gnäller inte. Jag undrar bara.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48.