![]() |
Inställningen till tjejjer på nätet / forumet
Hur många av er är generellt intresserade och svarar av rent träningsintresse när en tjej postar en kommentar eller en fråga på forumet, och hur många av er har en baktanke och vill limma eller fjäska ..
Av ren erfarenhet så vet jag att om en tjej postar en fråga så bara öser det in svar säkert det dubbla emot om en kille skulle ställa samma fråga .. så svara ärligt nu .. |
Jag svarar på frågor egalt av kön. Är det en bild som denne har postat så kan väl intresset ibland variera...
|
Är det ett vettigt inlägg och en bra fråga så svarar jag oavsett om det är en tjej eller en kille.
|
En poll kanske?
Själv svarar jag på frågor om jag känner att jag har nåt att tillföra. Fakta eller humor, men iallafall nåt. |
Man har sina favoriter helt enkelt.
|
Fan vad många lögnare här är....
|
Intressant fråga ... fråga hur ärliga svaren blir dock ??? Kul att öppet erkänna att man är en desperat jävlel som tar alla chanser :D
Men tråden föjls med intresse *popcorn* |
Citat:
|
Citat:
Att det sen är ovanligt med tjejer som går in hårt för träning gör ju att man kanske intresserar sig mer för just deras journaler, resultat m.m... Kul med tjejer som tränar. |
Citat:
.. så jag svarar vad de egentligen vill svara.. :thumbup: |
Har aldrig skrivit till en tjej på kolozzeum.
Det finns inga tjejer under 15 här helt enkelt. edit; föressten jag svarade då en skrev i min tråd i medlemsbilder. |
jag var så förut,att så fort det var en tjej som postade så var jag på henne direkt och det var i "stöta på" syfte.
numera småflörtar jag med dom(alltså på skämt och med bara sånna som vet att jag skämtar så det inte blir nå missförstånd). jag har ingen baktanke om jag nån gång skulle ge en tjej en possitiv kommentar. svarat ärligt. |
Det är faktiskt ganska sällan jag raggar på internet. Det är 10 gånger roligare att göra det i verkligheten. De få gånger jag gör det, sker det antingen över msn eller på nåt "community". Tycker inte det passar sig att flirta här.
|
Jag... Öhh..Hmmm.. :em:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48. |